سون دیگر بهترین بازیکن آسیا نیست!

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، میتوما یکی از درخشان ترین بازیکنان لیگ برتر در ماه های اخیر بوده و مورد توجه بسیاری از هواداران و کارشناسان فوتبال قرار گرفته است.

این یک احساس رایج است. میتوما افزود: بازی زیر نظر دزربی را دوست دارم، بازیکنان زیادی آماده هستند تا هر چه زودتر توپ را به کرنر بفرستند، امیدوارم با گل ها و پاس گل هایم بتوانم به شما کمک کنم تا در بالاترین رده ممکن قرار بگیرید.

میتوما بر اساس دانش خود به ستاره جی لیگ تبدیل شد. در سال 2020، او به اولین بازیکن تازه کار تبدیل شد که مرز 10 گل را شکست و در 30 بازی 13 گل به ثمر رساند. او در مورد آن گفت: “من در دانشگاه یاد گرفتم تا نقاط قوت خود را بهبود بخشم و از سرعتم بهتر استفاده کنم.”

با گل ها، پاس گل ها و دریبل های او انتظار دیگری نمی رود. میتوما در هر 90 دقیقه سومین دریبل موفق در کل لیگ برتر (2.47) را دارد. تنها آلن سان ماکسمین (3.52) و سعید بن رحمه (2.48) آمار بهتری از او دارند. البته تخصص او در تئوری این مهارت بیش از هر بازیکن دیگری است.



مجله اخبار فوتبال داخلی


سرویس خبر شماره: 1869045
18 فوریه 1401 در 1:45 ب.ظ
5.3 هزار |

0نقطه نظر

پایان نامه دکتری میتوما: دریبلینگ

کائورو میتوما، ستاره ژاپنی برایتون استعداد خاصی در دریبل زدن دارد که این استعداد را مدیون تحقیقاتی است که در دانشگاه انجام داده است.

سون دیگر بهترین بازیکن آسیا نیست!

برایتون در تابستان 2021 با قراردادی سه میلیون یورویی این بازیکن را به خدمت گرفت. او فصل گذشته را به صورت قرضی در یونیون اس جی بلژیک گذراند که در آستانه کسب عنوان قهرمانی بودند و در این لیگ بود که عنوان “تعیین کننده” را دریافت کرد، عنوانی که توانست در جام جهانی به خوبی نشان دهد. . جام.

وی در پاسخ به این سوال که رمز موفقیتش چیست، گفت: نکته اصلی این است که حریف را مجبور به تغییر مرکز ثقلش کنیم، اگر بتوانم این کار را انجام دهم، برنده می شوم.

1799233

میتوما درباره دلیل انتخاب این موضوع برای پایان نامه خود به اتلتیک توضیح داد: «انتخاب موضوع برای من ساده ترین کار بود، زیرا عاشق فوتبال هستم و قسمت مورد علاقه من در این ورزش دریبل زدن است. برای دیدن دوربین روی سر هم تیمی هایم قرار می دادم. کجا بودند و کجا نگاه می کردند و مدافعان چگونه به آنها نگاه می کردند.”

روبرتو دیزربی، سرمربی برایتون، گفت: “او استعداد ذاتی دارد. او ممکن است بازی خوبی انجام ندهد، اما اگر در زمین باشد، یافتن او غیرممکن است. یک بازیکن تعویضی، زیرا احساس می کنم او هنوز توانایی باز کردن دروازه حریف را دارد. هدف.

این بازیکن درباره نتیجه تحقیقات خود افزود: متوجه شدم بازیکنان خوب به توپ نگاه نمی کنند، آنها مستقیم به جلو نگاه می کنند، دریبل زن خوبی بودم اما استثنایی نبودم، از آن زمان تا کنون قدرت من در این کار دو برابر شده است.

با این حال، حرفه او ممکن است در 19 سالگی به پایان رسیده باشد. در آن زمان این بازیکن از بستن اولین قرارداد حرفه ای با کاوازاکی در جی لیگ خودداری کرد و برای حرفه ای شدن ترجیح داد وارد دانشگاه شود. میتوما گفت: احساس می‌کردم از نظر بدنی آماده نیستم و این به من کمک می‌کند تا پیشرفت کنم و حضورم را در زمین افزایش دهم.

وینگر 25 ساله ژاپنی در 7 بازی اخیر 5 گل به ثمر رسانده است. او همچنین در سه بازی متوالی موفق به گلزنی شد و دو گل او برای تیمش بسیار مهم بود. گل دیدنی این بازیکن در دقیقه 92 در بازی جام حذفی مقابل لیورپول و همچنین گل برتری دقیقه 87 در پیروزی 0-1 مقابل بورنموث، او را برنده برایتون کرد.

این توانایی بود که برایتون یاد گرفت از آن به خوبی استفاده کند و رفتن تروسارد و ورود تروسارد به آرسنال را به ضربه بزرگی برای این تیم تبدیل کرد.

هم تیمی سابق او کریستین برگس به Sky Sports گفت: “خیلی جالب است. او به شروع هر بازی عادت نداشت. او زمانی وارد زمین شد که تیم حریف کمی خسته بود و این بازیکن با سرعت خود آنها را نابود کرد.” فصل پیشرفت کرد و شکافی در تیم ایجاد کرد.”

ستاره ژاپنی برای تحصیل در رشته تربیت بدنی در دانشگاه تسوکوبا پذیرفته شد و بلافاصله پایان نامه خود را در مورد دریبلینگ آغاز کرد. او گاهی برای نوشتن این پایان نامه تا سه صبح بیدار می ماند. ماساکی کویدو، راهنمای او، می‌گوید: «او دانش‌آموز بسیار خوبی بود.