سید حسین – رضایی; منتظر تصمیم ساپینتو باشید

کاپیتان آبی ها که مقابل قهرمان آفریقا فوق العاده بود و با سیوهای فراوان مانع گلزنی ستاره های حریف شد و امروز در تمرین این تیم حاضر شد و نشان داد با وجود اردوی پرفشار، باز هم انگیزه های خاص خود را دارد. برای پیوستن به تیم

سیدحسین به‌دنبال حضور در ترکیب نهایی کارلوس کی‌روش در جام جهانی است و با عملکرد فوق‌العاده‌اش مقابل سنگال، سفر به قطر را تقریباً رزرو کرده است، بنابراین تمایلی به از دست دادن قفس توری ندارد.


سرویس خبر شماره: 1845854
08 مه 1401 در 5:15 ب.ظ.
11.2 هزار |

4نقطه نظر

2 دروازه بان استقلال آماده پیوستن به این تیم هستند

در هر صورت باید دید تصمیم نهایی ساپینتو چه خواهد بود. او از سیدحسین با انگیزه بالا که پس از درخشش در تیم ملی روحیه خوبی دارد استفاده خواهد کرد و یا به دلیل غیبت کاپیتان تیم در تمرینات و خستگی احتمالی سفر به اتریش، رضایی را به عنوان دروازه بان شماره یک تیمش انتخاب خواهد کرد. . . ?



مجله اخبار فوتبال داخلی

قرار است ریکاردو ساپینتو از بین سیدحسین و رضایی با انگیزه یکی را برای حضور در این تیم انتخاب کند.

سید حسین - رضایی;  منتظر تصمیم ساپینتو باشید

آبی ها امروز راهی سیرجان می شوند تا در یک بازی حساس به مصاف گل گهر بروند. علیرضا رضایی در تمرینات چند روز گذشته خود را آماده نشان داده و سعی دارد نظر مثبت ساپینتو را جلب کند. او در بازی فصل قبل مقابل همین گل گهر در سیرجان برای استقلال به میدان رفت و امیدوار است این اتفاق دوباره برای او تکرار شود.

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، آخرین تمرین استقلال برای دیدار مقابل گل گهر ظهر امروز برگزار شد و آبی پوشان شاهد بازگشت ملی پوشان خود بودند که سیدحسین حسینی در بازی مقابل نیز رفتار بسیار خوبی داشت. سنگال .