سیمئونه: باید مستقیم به پنالتی برویم

دیگو سیمئونه، سرمربی اتلتیکو در نشست خبری این دیدار اعلام کرد“بازی مهم و بزرگی است. قبل از هر دربی همیشه نظرات مختلفی وجود دارد، اما مهمترین چیز خود بازی و نحوه ورود به بازی است. تیم بعد از جام جهانی پیشرفت کرده است و ما در حال ایجاد موقعیت های بیشتری برای گلزنی هستیم. من تیم را قابل اعتماد و قابل اعتماد می بینم. ما مقابل حریف قدرتمندی بازی می کنیم که مقابل هوادارانش بازی می کند. حریفی که مربی محترمی مانند کارلو آنچلوتی دارد و من همیشه او را تحسین کرده ام.”

1794455

سیمون ادامه داد:هر دو تیم در شرایط یکسانی قرار دارند و تیم بازنده شرایط خوبی پیدا نمی کند. امیدوارم ما تیم برنده باشیم و یک قدم دیگر در کوپا دل ری به جلو برداریم.

احتمال ختم بازی به ضربات پنالتی“پاسخ به این سوال ساده نیست. من معتقدم در چنین زمانی از فصل که بازی های زیادی وجود دارد، باید دو وقت اضافه حذف شود و در صورت تساوی مستقیماً به ضربات پنالتی برویم. روی دروازه”. پنالتی ها، شرایط بازیکنان در آن زمان بسیار مهم خواهد بود.”

رابطه دوستانه با آنچلوتی“رابطه ما مانند دو مربی است، اگرچه من واقعاً دوست دارم کنار هم بنشینم و از او یاد بگیرم. به نظر من، آنچلوتی یک فرد و مربی بسیار خوب است.”



مجله اخبار فوتبال خارجی

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، اتلتیکو مادرید فردا شب در برنابئو به مصاف رئال می رود و در صورت پیروزی به مرحله نیمه نهایی کوپا دل ری راه خواهد یافت. پس از پیروزی روی گل بزرگ مقابل وایادولید، اتلتیکو اکنون در حالت دوگانگی قرار دارد.

1794967

دیگو سیمئونه معتقد است فردا در دربی مادرید اگر بازی در دقیقه 90 مساوی شود باید مستقیم به ضربات پنالتی بروند.

سیمئونه: باید مستقیم به پنالتی برویم


سرویس خبر شماره: 1866713
05 فوریه 1401 در 4:40 ب.ظ
3.2 هزار امتیاز خبر|

0نقطه نظر

وقت اضافی بی فایده است

بحث وینیسیوس:ما فقط روی وینیسیوس تمرکز نمی کنیم. رئال تیم محکمی است که بازیکنان تاثیرگذار زیادی دارد و عادلانه نیست که فقط روی یک یا دو بازیکن تمرکز کنیم. باید بازی را به سمتی ببریم که دوست داریم بتوانیم به رئال ضربه بزنیم. برای پیروزی باید با اشتیاق و انگیزه بازی کنیم زیرا رئال مادرید بازیکنان ارزشمند زیادی دارد و آنها در خانه هم بازی می کنند.”

1794968