شایعه در فرانسه: حضور زیدان در پاری سن ژرمن


سرویس خبر شماره: 1871947
03 مارس 1401 در 21:18 |
5.8K امتیاز خبر|

2نقطه نظر

تیبو وزیریان، روزنامه نگار فرانسوی امروز گزارش داد که زیدان در باشگاه پاری سن ژرمن دیده شده است. وی در این خصوص گفت: زیزو در پاریس بوده و در روزهای اخیر چندین بار به پایتخت سفر کرده است، او این روزها مرتب بین پاریس و مادرید رفت و آمد دارد، منابع من می گویند زیدان در اردوی تمرینات پی اس جی شرکت کرده است.



مجله اخبار فوتبال خارجی

در این بین همچنان از پایان همکاری باشگاه پاریسی با سرمربی فعلی خود کریستوف گوتیه بی خبر هستیم.

1804794
یک روزنامه نگار فرانسوی مدعی شده است که زین الدین زیدان به دعوت پاری سن ژرمن در این باشگاه حضور داشته و احتمال انتصاب او به عنوان سرمربی این تیم به جای کریستوف گوتیه زیاد است.

شایعه در فرانسه: حضور زیدان در پاری سن ژرمن

تابستان گذشته، پس از تلاش های پی اس جی برای جذب زیدان، او این تیم را رد کرد و در نهایت پاریسی ها کریستوف گوتیه را به خدمت گرفتند. اما آیا پی اس جی در نهایت موفق به جلب رضایت زیزو شده است؟

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، اخبار متعددی در رسانه های فرانسوی مبنی بر احتمال سرمربیگری زین الدین زیدان در پاری سن ژرمن منتشر شده است. امروز یک روزنامه نگار فرانسوی مدعی شد که زیدان به دعوت سران باشگاه در تمرین این تیم حضور داشته و همین موضوع احتمال نشستن او روی نیمکت آن تیم را افزایش داده است.

زیدان در ماه می 2021 از رئال مادرید جدا شد و از آن زمان تاکنون بدون تیم بوده است. او به وضوح می خواست هدایت تیم فرانسه را بر عهده بگیرد اما پس از تمدید قرارداد دیدیه دشان ناامید شد.