تعویض بی موقع دانشگر ضربه ای به قلب خط دفاعی سپاهان است

می توان گفت تعویض محمد دانشگر یکی از نقاط ضعف خط دفاعی سپاهان مقابل پرسپولیس بود.

تعویض بی موقع دانشگر ضربه ای به قلب خط دفاعی سپاهان است

دانشگر که در بازی های گذشته عملکرد خوبی در خط دفاعی سپاهان داشت، با حضور به موقع در محوطه جریمه پرسپولیس باعث خطای اسماعیلی فر شد و می توان گفت اگر بازیکن پرسپولیس نبود می توانست قفل دروازه حریف را باز کند.

پس از شوت دیدنی امید نورافکن به درون دروازه، ابتدا تصور می شد این محمد دانشگر است که گل تساوی را وارد دروازه علیرضا بیرانوند کرد. اما بررسی تصاویر تلویزیونی نشان داد که دانیال اسماعیلی فر آن اشتباه را مرتکب شده و خوشحالی بی حد و حصر مدافع سابق استقلال تنها به دلیل باز بودن دروازه حریف بوده است.

اما دقایقی از آن گل نگذشته بود که مصدومیت زودهنگام دانشگر باعث شد ژوزه مورائیس بین دو نیمه خط دفاعی تیمش را تغییر دهد و نیلسون جونیور جای این بازیکن را در ترکیب گرفت.ترکیب سپاهان.


سرویس خبر شماره: 1871946
03 مارس 1401 در 21:13 |
38.2K امتیاز خبر|

12نقطه نظر

با جدایی دانشگر، یزدانی و نیلسون زوج خط دفاعی سپاهان را تشکیل دادند که البته در مقابل حملات حریف موفق نشدند و در وقت دوم سه بار دروازه این تیم باز شد، بنابراین غیبت این مدافع زردپوشان اصفهانی بیش از هر زمان دیگری احساس کرد.

1804797



مجله اخبار فوتبال داخلی

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، در شرایطی که به نظر می رسید تاثیر محمد دانشگر روی گل تساوی سپاهان باعث برتری تیم ژوزه مورائیس در ادامه بازی شود اما برعکس شد و تیری ایل، مدافع باتجربه زردپوشان اصفهانی مصدوم شد. مرکز خط دفاعی آن تیم