شروع غیر منتظره؛ خریدهای واقعی بر دل سنگینی نمی کرد

خریدهای جدید رئال، آنتونیو رودیگر و اورلین شوامنی، شب گذشته مقابل آلمریا آنطور که انتظار می رفت بازی نکردند.

آنچلوتی در نشست خبری پس از بازی تایید کرد که از شوامنی انتظار بیشتری داشته است. شروع دو خرید رئال چندان هیجان انگیز نبود و باید دید رودیگر و شوامنی در بازی های بعدی رئال چه خواهند کرد.



مجله اخبار فوتبال خارجی

در سوپرکاپ، ادر میلیتائو و داوید آلابا زوج هافبک رئال را تشکیل دادند، اما شب گذشته ناچو و رودیگر در مرکز دفاع بازی کردند. رودیگر که به عنوان بازیکن آزاد از چلسی به رئال مادرید پیوست، در اولین بازی رسمی که از ابتدا در زمین حضور داشت نتوانست انتظارات را برآورده کند. او در سوپرکاپ اروپا مقابل آینتراخت فرانکفورت در دقایق پایانی وارد زمین شد و در پست دفاع راست بازی کرد، این بار در موقعیت همیشگی خود قرار گرفت اما تک گل آلمریا را بر عهده داشت. او آفساید را پر کرده بود و نتوانست مانع گلزنی رمضانی مهاجم آلمریا شود. رودیگر 90 دقیقه در زمین ماند و چند اشتباه دیگر مرتکب شد زیرا پوشش خوب ناچو مانع از تهدید دروازه رئال شد.

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، رئال مادرید شب گذشته در آلمریا با نتیجه 1-2 پیروز شد. رئال در حالی که در ابتدا با یک گل از میزبان خود عقب بود، هفته اول لالیگا را با برد آغاز کرد. گل های لوکاس واسکز و داوید آلابا ورق را به سود رئال برگرداند.

کارلو آنچلوتی سرمربی رئال در این بازی از ترکیب متفاوتی نسبت به سوپرکاپ اروپا استفاده کرد و از همان ابتدا دو خرید جدید خود یعنی اورلین شوامنی و آنتونیو رودیگر را بازی داد.


سرویس خبر شماره: 1838438
آگوست 24, 1401 @ 2:55 بعد از ظهر
1.9 هزار |

1نقطه نظر

آنچلوتی انتظار بیشتری داشت

شوامنی که رئال را 80 میلیون یورو خریده بود نیز از ابتدا به جای کاسیمیرو در ترکیب قرار گرفت و در دقیقه 13 خطای سبقت او نزدیک بود برای رئال گران تمام شود. او در خط میانی توپ را از دست داد و چیزی برای آلمریا نمانده بود که گل دوم را به رئال بزند. در دقیقه 58 شوامنی جای ادن هازارد را گرفت و پس از آن بود که عملکرد رئال بهتر شد و او توانست با زدن دو گل بازی باخته را به برد تبدیل کند.