عصبانیت شدید کارلوتو پس از باخت ال کلاسیکو / رئال برد اما برد ما را گرفت

سرمربی ایتالیایی درباره از دست دادن شانس های تیمش در لیگ به دلیل اختلاف 12 امتیازی با بارسلونا گفت: برای ما اولویت این است که برای همه بازی ها خوب آماده شویم. تنها راه برای پایان خوب فصل است. ما خیلی خوب بودیم. تعویض های ما هم خوب بود. “ما تا آخرین روز در تمام مسابقات با اعتماد به نفس زیادی خواهیم جنگید.”

کارلو آنچلوتی سرمربی رئال مادرید پس از باخت 2-1 ال کلاسیکو مقابل بارسلونا از عملکرد تیم داوری ناراضی بود.

وی با تمجید از عملکرد تیمش گفت: امروز هیچ شکی در عملکردمان نداریم، اصلاً مستحق باخت نبودیم، ماه ژانویه بعد از جام جهانی برای ما گران تمام شد، چون ریتم نداشتیم. حالا دوباره خوب بازی می کنیم.» فکر می کنم می توانیم این فصل را به خوبی به پایان برسانیم.

اعتراض این مربی ایتالیایی به گل مارکو آسنسیو بود که توسط VAR آفساید تشخیص داده شد. این گل با تساوی 1-1 به ثمر رسید و می توانست جریان بازی را کاملاً به سود مادرید تغییر دهد.

آنچلوتی گفت: ما هنوز شک داریم که گل آفساید باشد. هیچ چیز 100% واضح نبود. وقتی به مادرید می رویم شک داریم. واقعا نمیدونم چی بگم در جام جهانی، صحنه های آفساید بسیار واضح بود، اما امشب به آن صحنه کاملاً شک دارم.»

آنچلوتی بار دیگر به گل مردود تیمش اشاره کرد و گفت: ما مستحق برد بودیم. ما در واقع بازی را بردیم و سپس گل ما مردود اعلام شد که برای همیشه یک علامت سوال بزرگ در ذهن ما خواهد بود. به نظر شما آفساید بود؟ من خیلی به آن شک دارم. «ما حق داریم که شک داشته باشیم.



سرویس اخبار فوتبال خارجی