عکس دیدار مسی جدید با مسی!/ آیا زوج رویایی در بارسلونا تشکیل می شود؟

لمینه یامال، پدیده 15 ساله ای که این روزها ذهن هواداران بارسا را ​​به تسخیر خود درآورده و آنها را درباره آینده خود در سر می پروراند، محصول آکادمی مشهور این باشگاه، لاماسیا است.

یامال 15 ساله زمانی که در پیروزی 4-0 بارسا مقابل رئال بتیس به عنوان بازیکن تعویضی وارد زمین شد و تبدیل به جوان ترین بازیکن تاریخ باشگاه شد، توجه هواداران بلوگرانا را به خود جلب کرد. او از آن زمان بسیار مورد تحسین قرار گرفته است و چندین بار با لیونل مسی مقایسه شده است.

این روزها، یامال به این فکر می کند که آیا ممکن است لئو مسی فصل آینده به بارسا بازگردد تا رویای بازی در کنار این اسطوره آرژانتینی را برآورده کند. این پدیده 15 ساله در این فصل و فصل گذشته می دانست که با وجود اینکه در تیم اصلی باشگاه بود، فرصت بازی با لئو را نخواهد داشت. اما اکنون بیش از هر زمان دیگری، یامال امیدوار است که این رویا به حقیقت بپیوندد.

عکس دیدار مسی جدید با مسی!/ آیا زوج رویایی در بارسلونا تشکیل می شود؟



سرویس اخبار فوتبال خارجیهمه نوجوانان آکادمی لاماسیا تنها یک اسطوره فوتبال در دوران حضور خود در این آکادمی دارند: لیونل مسی. یامال مانند بسیاری از اعضای این آکادمی در چند سال گذشته این شانس را داشت که اسطوره و الگوی خود را از نزدیک ببیند و با او عکس یادگاری بگیرد. زمانی که لئو مسی بازیکن بارسلونا بود، هر از گاهی به آکادمی لاماسیا می رفت. در یکی از این دیدارها، یامال که در آن زمان یک نوجوان 12 ساله بود، در Ciutat Sportiva Juan Gamper با مسی ملاقات کرد و با او عکس گرفت. عکسی که امروز در رسانه های کاتالونیا منتشر شده و بسیار مورد توجه قرار گرفته است.

عکس دیدار مسی جدید با مسی!/ آیا زوج رویایی در بارسلونا تشکیل می شود؟