عیدی: ملوان باید زودتر برنده می شد اما…

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، ملوان اولین برد خود را در هفته هشتم مقابل صنعت نفت آبادان کسب کرد تا جایگاه خود را در این رقابت ها ارتقا دهد. مجید عیدی مدافع راست مارینرز به خبرنگار ما گفت: خدا را شکر توانستیم سه امتیاز بازی را کسب کنیم. با توجه به شرایط موجود در جدول، نیاز به برد داشتیم. روی نقاط قوت و ضعف حریف کار کردیم. تیم نفت خوب و با تجربه است و کادر فنی خوبی دارد. اما همه تیم قسم خورده بودند که بازی را ببرند، خدا را شکر که این اتفاق افتاد.

این بازیکن در خصوص شروع فصل بارندگی انزلی و کیفیت زمین ادامه داد: شرایط زمین خوب بود و هر دو تیم توانستند بازی روان و تاکتیکی انجام دهند و مشکلی وجود نداشت اما به دلیل بارندگی که در حال حاضر، املاک باید بهتر نگهداری شود.

مدافع ملوان با پاس گلی که داد نقش موثری در برد تیمش مقابل صنعت داشت و حالا امید زیادی به آینده تیمش دارد.

عیدی: ملوان باید زودتر برنده می شد اما...

عیدی در پایان درباره دیدار با هواداران افزود: هواداران هفته گذشته تیم را شکست دادند و تیم قابل احترامی هستند. نمرات ما نزدیک است. در طول هفته خوب تمرین کردیم. امیدوارم بهترین نتایج را بگیریم و دست پر از تهران برگردیم.



مجله اخبار فوتبال داخلی

مدافع ملوان که به مهدی مومنی کمک کرد اولین برد تیمش شود، در این باره گفت: اولین پاس گل من در این فصل بود و از آن راضی هستم اما فرقی نمی کند چه کسی گل بزند و چه پاس بدهد. موفقیت تیم در اولویت است.


سرویس خبر شماره: 1847577
19 اکتبر 1401 @ 10:37 ق.ظ |
39 امتیاز خبر

0نقطه نظر

باید روی کیفیت زمین انزلی کار شود

وی درباره اینکه چرا در 7 هفته لیگ موفق به پیروزی نشدند، تصریح کرد: تیم ما با توجه به بازی های منظم و خوبی که انجام دادیم باید زودتر به پیروزی می رسید اما نتیجه برای ما خوب نبود. اطمینان حاصل کنید که ملوان روز به روز بهتر می شود و به شرایط خوبی می رسد.