آیا امباپه از پاسخ منفی به رئال مادرید پشیمان است؟

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، تصمیم امباپه برای ادامه حضورش در پاری سن ژرمن در پایان فصل گذشته شگفتی های زیادی را به همراه داشت و حتی می توان گفت که دنیای فوتبال را شوکه کرد.
در حالی که وعده‌های وسوسه‌انگیز مدیران PSG به این بازیکن باعث شده تا او به رویای قدیمی‌اش پشت کند و به حضور در پارک دو پرنس ادامه دهد، بسیاری بر این باورند که او در هفته‌های اخیر اصلاً خوشحال نبوده و از او فاصله زیادی گرفته است. فصل گذشته او به عنوان نیروی محرکه تیم شناخته می شد، نقشی که اکنون توسط لیونل مسی و نیمار پر شده است.
او دیگر مثل گذشته بهترین بازیکن پاری سن ژرمن نیست و بارها به طعنه گفته است که دلیل آن سبک بازی و موقعیتی است که کریستوف گوتیه برای او در نظر گرفته است.


این ستاره فرانسوی قبلا ادعا کرده بود که با سبک بازی دیدیه دشان راحت تر است و آزادی عمل بیشتری نسبت به پاری سن ژرمن دارد.
همه این اتفاقات دست به دست هم داده تا کار امباپه را در فصل جدید سخت کند. عملکرد ضعیف تر و افت قابل توجه در آستانه جام جهانی 2022 قطر به هیچ وجه خبر خوبی برای او و تیم فرانسه نیست، اما آنها امیدوارند که این بازیکن با سبک مورد نظر در تیم را توسط دشان احیا کنند.
حالا به نظر می رسد امباپه ممکن است از قبول نکردن پیشنهاد رئال مادرید پشیمان شود و با توجه به شرایط فعلی به آن پاسخ منفی داد، هرچند برای پشیمانی بیشتر دیر شده است.



مجله اخبار فوتبال خارجی

کیلیان امباپه ستاره فرانسوی پاری سن ژرمن در هفته های اخیر چندان خوشحال به نظر نمی رسید.

آیا امباپه از پاسخ منفی به رئال مادرید پشیمان است؟


سرویس خبر شماره: 1847582
19 اکتبر 1401 @ 10:48 ق.ظ |
3.1 هزار امتیاز خبر|

3نقطه نظر