فروزان – مازیار زارع به یاد زمانی که همبازی بودند


سرویس خبر شماره: 1870046
24 فوریه 1401 ساعت 09:23 |
1.6 هزار امتیاز خبر|

0نقطه نظر

محسن فروزان که سابقه حضور در ملوان را دارد بار دیگر به مصاف این تیم می رود.

فروزان - مازیار زارع به یاد زمانی که همبازی بودند

نکته جالب در جدال نهایی دو تیم امروز دیدار محسن فروزان با مازیار زارع خواهد بود. هافبک سابق تیم دریایی که اکنون به دوران مربیگری خود ادامه می دهد و توانست به لیگ برتر بازگردد. فروزان و مازیار زارع در دوران فوتبال خود و تیم خونه به خونه بابل همبازی بودند و مدت کوتاهی در فوتبال بابل و لیگ دسته اول با هم همکاری کردند. در یکی از دیدارهای خانگی بابلی البته به دلیل گلی که دریافت کردند، با هم تنش لفظی داشتند که البته بعد از گذشت سال ها از این دیدار و اتفاقات آن، تقابل امروز این دو به عنوان سرمربی و حریف. دروازه بان و گیلانی به عنوان گلزن با گرما همراه خواهد بود و باید دید فروزان این بار در انزلی چه شرایطی را دنبال خواهد کرد.

1795846



مجله اخبار فوتبال داخلی

فروزان که دوران سربازی خود را به عنوان ملوان کنار گذاشته بود، حالا به مصاف تیم قدیمی خود می رود. اما این دروازه بان به دلیل حضور طولانی مدت در تیم فوتبال رشت و داماش چندان محبوبیتی در بین انزلیچی ها ندارد اما در فصول اخیر توانست به یکی از تیم های بزرگی چون استقلال، تراکتور و گل گهر سیرجان تبدیل شود. . علاوه بر قهرمانی با فولاد خوزستان یکی از چهره های شاخص فوتبال گیلان در سطح لیگ برتر است.

1789797

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، گوهر سیرجان دروازه بان گیلانی گل پس از یک هفته نیمکت نشینی در فهرست این تیم، شاید فرصت بازی مجدد مقابل ملوان امیر قلعه نویی را پیدا کند.