فضلی: بازی با استقلال تمام شد حالا نساجی

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، در چارچوب هفته بیست و پنجم لیگ برتر خلیج فارس، آلومینیوم اراک در ورزشگاه خانگی خود و در حضور هواداران اراکی علیرغم عملکرد خوبی که مقابل استقلال ارائه کرد، اما مقابل شاگردان ساپینتو شکست خورد. یک گل این تیم اولین شکست خود را در نیم فصل اول تجربه کرد.

وی درباره شرایط آلومینیوم در این فصل گفت: به لطف خدا و تلاش بازیکنان و کادرفنی تیم در ایجاد ساختار دفاعی مناسب، تیم ما همواره سعی کرده است تا تیم حریف را کنترل کند و خطوط امتیازی خود را به بهترین شکل ممکن ببندد. که حاصل آن است وظیفه دریافت گل کمتر بود. البته بازیکنان ما از خط حمله تا دروازه به دنبال ایجاد یک دفاع منسجم تیمی و انفرادی با دریافت گل کمتر هستند و باید بگویم بازیکنان ما عملکرد قابل قبولی داشتند و توانایی خود را به خوبی نشان دادند.

وحید فاضلی مربی آلومینیوم اراک در گفت و گو با خبرنگار ما در خصوص این بازی گفت: متاسفانه نمایش خوبی به نمایش گذاشتیم اما نتیجه مطلوبی نداشت. ضمن احترام به تیم خوب استقلال مستحق کسب حداقل امتیاز بودیم و تنها نقطه سیاه بازی ما 10 دقیقه بعد از گل بود که تمرکزمان به دلیل بی توجهی به گلزنی به هم خورد و استقلال موقعیت های خوبی ایجاد کرد. . اما در دقایق دیگر بازی نزدیک بود و موقعیت های خوبی برای گلزنی داشتیم که متاسفانه از آنها استفاده نکردیم. در مجموع بازی بسیار تاکتیکی بود و هر دو تیم نقاط ضعف و قوت یکدیگر را می شناختند و در طول بازی تغییرات تاکتیکی یکدیگر را به خوبی کنترل می کردیم و ایجاد موقعیت های نسبتاً بالا برای دو تیم باعث شد تا شاهد بازی خوبی باشیم. . این بازی پشت سر ماست و ما به بازی های آینده نگاه خواهیم کرد.

1839210

فاضلی در پایان درباره استفاده از بازیکنان جوان توسط کادر فنی آلومینیوم گفت: مهدی رحمتی و کادر فنی نگاه خاصی به این موضوع دارند و اگر به ساختار اصلی تیم ما نگاه کنید اکثر بازیکنان 23 ساله هستند. . سال ها. از حسین پورحمیدی در خط دروازه گرفته تا احسان حسینی و امیر هوشمند در خط دفاع و محمدرضا آزادی در خط حمله بازیکنانی از این رده سنی هستند و در کنار آنها جوانانی چون شکیبخو، وطن دوست، خردمند و فخریان حضور دارند. در ترکیب ما که با اضافه شدن چند بازیکن باتجربه هماهنگی خوبی به تیم داد و قطعا این بازیکنان در آینده حرف های زیادی برای گفتن خواهند داشت.



مجله اخبار فوتبال داخلی


سرویس خبر شماره: 1920485
23 آوریل 1402 ساعت 02:30
1.4K |

0نقطه نظر

هیچ بازی آسانی در لیگ امسال وجود ندارد.

مربی آلومینیوم در خصوص بازی هفته آینده این تیم مقابل نساجی مازندران افزود: در لیگ امسال بازی آسانی وجود ندارد و همه بازی ها سخت است. به هر حال تیم نساجی به جمع هشت تیم جام حذفی رسیده و بازیکنان خوبی در اختیار دارد و اکنون با جذب مربی جدید مطمئنا شرایط انگیزه خوبی مقابل ما خواهد داشت.

وحید فاضلی، سرمربی آلومینیوم اراک می گوید باخت مقابل استقلال را پشت سر گذاشته اند و به بازی های پیش رو فکر می کنند.

فضلی: بازی با استقلال تمام شد حالا نساجی