ماجرای عکس جنجالی تمرین تیم ملی ایران در اتریش

این تصویر لحظه ای است که سامان قدوس پس از ضربه زدن به حملات حریف که قصد تخریب روحیه او را داشتند، عکس می گیرد. نشان می دهد که او پس از به ثمر رساندن گل به دنبال پاسخ دادن به آن این گونه است.

با توجه به ساعاتی پس از بازی ایران و اروگوئه از پشت صحنه، این تصویر تا به حال تعابیر مختلفی داشته است. اما پیگیری های خبرنگار “مجله اخبار فوتبال” نشان می دهد که تمرین سختی از سوی سامان قدوس بوده است.

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، بازگشت کارلوس کی روش به اردوی تیم ملی و نیمکت نشینی او نیز هیجان خاصی را در بین بازیکنان به وجود آورد و آنها از آخرین فرصت های خود یا برای حضور در لیست نهایی استفاده کردند و یا در یازدهم ابتدایی جام جهانی حضور داشته باشند. قطر از این موضوع استفاده می کند.

انتشار عکسی از آخرین تمرین تیم ملی قبل از رویارویی با سنگال که در آن سامان قدوس انگشت سبابه خود را به حالت سوت نگه داشته بود، با شایعات زیادی همراه شد که حالا پیگیری ها نشان می دهد که صحبت ها از چه قرار است. . .

ماجرای عکس جنجالی تمرین تیم ملی ایران در اتریش

اردوی اتریش که اولین و احتمالا آخرین آزمون کارلوس کی روش برای بازیکنان میهمان محسوب می شود، حال و هوای خاصی را در بین بازیکنان ایجاد کرد. سامان قدوس از جمله کسانی است که این روزها با انگیزه و اشتیاق خاصی به دنبال مقام دهمی در اردوی تیم ملی است. سامان که در سال های اخیر و از دوره قبلی حضور کارلوس کی روش وارد اردوی تیم ملی شده بود، با وجود کیفیت بالایی که داشت، هرگز نمی شد آن را قطعه ای خاص و تاثیرگذار نامید. این هافبک 29 ساله که کار خود را از سوئد آغاز کرد و در فرانسه درخشید، اکنون در لیگ انگلیس و در تیم برنتفورد بازی می کند. شاید برای بسیاری از علاقمندان به فوتبال در ایران که شاهد امضای اشکان دژاگه و رضا گوچان نژاد پس از عملکردشان در تیم ملی بوده اند، انتظار سامان قدوس با این کیفیت چندان سخت نباشد و این تجربه در لیگ های معتبر اروپایی رقم خاصی باشد. برای درخشش در تیم ملی ایران.

اما حاضران در محل تمرین تیم ملی به فضای دوستانه و به دور از حاشیه های این اردو اشاره می کنند که کارلوس کی روش می دانست چگونه با تکیه بر همان رشته ای که ما می شناسیم و بازیکنان حاضر در این اردو، محیط تمرین را کاملا مدیریت کند. پایان تمرین و با سوت او هر چه باشد تیمش را نشان دهد.



مجله اخبار فوتبال داخلی


سرویس خبر شماره: 1845335
04 اردیبهشت 1401 ساعت 3:30 بعد از ظهر.
134.3K |

12نقطه نظر

سامان کی را بوسید؟

سامان که در دوران مدیریت تیم ملی توسط مارک ویلموتس به تدریج از فهرست خط خورد و با سرمربی بلژیکی به چالش کشیده شد، اکنون در کمتر از دو ماه به شروع جام جهانی در سال 2017، انگیزه و انرژی خاصی را دنبال می کند. قطر. در آخرین تمرین تیم ملی اما عکسی توسط نعیم احمدی از او گرفته شد که نشان از خش خش دارد.

در آخرین تمرین تیم ملی قبل از جدال با سنگال که با شدت و طراوت بالا و نظارت دقیق کارلوس کی روش بر عملکرد تیم ملی همراه بود، دیدار تیمی با تساوی به پایان رسید. در همین حال، در طول سال مالی، بازار کاری در بین بازیگران داغ بود. در نهایت تصمیم گرفته می شود که ضربات پنالتی تیم برنده این چالش را مشخص کند. در جریان ضربات پنالتی، دو طرف دست به دست هم دادند، علیرغم اینکه در زمان ضربات توسط بازیکنان و هنگام مهار دروازه بان، حملات لفظی دو طرف مستمر و با هدف تخریب متقابل بود. آنها بودند.