ماموریت مهم ژاوی، بارسلونا برای دو سوپرکاپ صعود می کند

باید دید ژاوی می تواند دو سهمیه سوپرجام برای بارسا به دست آورد یا خیر.



مجله اخبار فوتبال خارجی

تا 4 ماه پیش شرایط بارسا با رونالد کومان به گونه ای بود که تصور نمی شد او حتی نتوانست سهمیه لیگ قهرمانان اروپا را کسب کند، اما با آمدن ژاوی، وضعیت بارسا رفته رفته بهتر شد و با 4 خرید، زمستان بارسا موفق شد به مقام سوم لالیگا رسید.

بعد از 4 برد متوالی در لالیگا فاصله بارسا با سویا (تیم دوم جدول) به 5 امتیاز کاهش یافت و لازم به ذکر است بارسا یک بازی کمتر انجام داده است. در 24 آوریل در نوکمپ مقابل رایو، بارسا بازی خود را وارونه انجام خواهد داد. بازی مقابل سویا سه هفته بعد در نیوکمپ برگزار خواهد شد.

بزرگترین چالشی که ژاوی با بارسلونا با آن مواجه است رسیدن به مقام دوم لالیگا و قهرمانی در لیگ اروپا است.


سرویس خبر شماره: 1815461 |
24 مارس 1400 ساعت 16:50 |
11,789 امتیاز خبر|

5نظرات

گزارش:

بارسا روز پنجشنبه نیز بازی برگشت خود را مقابل گالاتاسرای در لیگ اروپا برگزار خواهد کرد. این دیدار با تساوی به پایان رسید و بارسا در صورت پیروزی به مرحله یک چهارم نهایی صعود خواهد کرد. عنوان قهرمانی لیگ اروپا نیز حضور این تیم در سوپرجام اروپا را تایید می کند. دیدار مقابل قهرمان لیگ قهرمانان اروپا در آگوست 2022 به میزبانی ورزشگاه المپیک هلسینکی فنلاند برگزار خواهد شد.

اگرچه شانس بارسا برای قهرمانی در لالیگا بسیار اندک است، اما می توان تصور کرد که این تیم در رده دوم قرار دارد و این بدان معناست که سهمیه سوپرکاپ اسپانیا برای زمستان 2023 نهایی شده است. این مسابقات در عربستان سعودی برگزار می شود و بارسلونا از شش تا هفت میلیون یورو سود خواهد برد.