محمدی گل زد، شجاع و کنعانی پیروز شدند

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، در یکی از دیدارهای هفته نهم لیگ ستارگان قطر، تیم فوتبال السیلیه با برتری مهرداد محمدی در ترکیب و خط حمله خود در حمد بن به مصاف الاهلی رفت. ورزشگاه خلیفه ساعت 16:45 امروز محمدحسین کنعانی زادگان و شجاع خلیل زاده دو مدافع میانی این تیم بودند.

یاران کنعانی و شجاع که در هفته پایانی لیگ ستارگان قطر عملکرد ضعیفی داشتند و در چهار بازی متوالی خود سه تساوی و یک باخت را به ثبت رساندند، در دقایق 37 و 64 عمر سیکو و سفیان هنی در خط دفاعی السیلیه مرتکب خطاهای متوالی شدند. خط آنها دو گل زدند و پیش افتادند.


سرویس خبر شماره: 1864400
22 ژانویه 1401 @ 21:23 |
1.4K امتیاز خبر|

0نقطه نظر

با وجود درخشش و گلزنی مهرداد محمدی، در نهایت السیلیه در آن بازی خانگی با نتیجه 2 بر یک شکست خورد و با چهار امتیاز در قعر جدول لیگ ستارگان قطر باقی ماند و یاران شجاع و کنعانی با این پیروزی 13 امتیازی شدند و موقتا به رده چهارم صعود کردند. .



مجله اخبار فوتبال داخلی

مهرداد محمدی که اولین گل خود را با پیراهن السیلیه در رقابت های اوریدو کاپ به ثمر رساند و با این تیم به دنبال گلزنی در لیگ ستارگان بود، توانست مقابل یاران شجاع و کنعانی با زدن پنالتی این کار را انجام دهد.

1790916

السیلیه با وجود گلی که مهاجم ایرانی خود به ثمر رساند مغلوب الاهلی شد.

محمدی گل زد، شجاع و کنعانی پیروز شدند

در دقیقه دوم وقت های پایانی، مهاجم ایرانی السیلیه با تکل مدافع تعویضی الاهلی سرنگون شد تا داور نقطه پنالتی را نشان دهد و مهرداد محمدی با فریب دروازه بان حریف و شوت به سمت دروازه تنها گل تیمش را به ثمر برساند. حق او