مسی رهبران باشگاهش را عصبانی می کند؟ / تصاویر جنجالی منتشر شده توسط لئو در عربستان / سوال مهم مسی

عفو بین‌الملل نروژ با انتشار بیانیه‌ای در انتقاد از مسی نوشت: رفتن به عربستان یک چیز است، اما دریافت پول برای افتخار کشور چیز دیگری است. آنها همچنین موارد نقض حقوق بشر در کشور را برشمردند و پرسیدند: “مسی واقعاً می‌خواهی از این حمایت کنی؟”

لیونل مسی در عربستان سعودی



سرویس اخبار فوتبال خارجی

این مهاجم عکس هایی از لذت بردن از دریای سرخ با دوستانش منتشر کرد و عکس هایی را در اینستاگرام با VisitSaudi به اشتراک گذاشت. صفحه اینستاگرام VisitSaudi نیز از این فوق ستاره به کشورش استقبال کرد. در شرح زیر آمده است: «از دریای سرخ تا جده تاریخی، یک عمر ماجراجویی در انتظار شماست.

لیونل مسی سفیر گردشگری عربستان سعودی شد. این بازیکن 34 ساله آرژانتینی پس از چند روز دوری از تمرینات پاری سن ژرمن به دریای سرخ سفر کرده است. و در حالی که هم تیمی کیلیان امباپه از استراحت در مادرید لذت می برد، مسی کار متفاوتی انجام داد.

اخبار ورزشی –

احمد الخطیب، مدیر گردشگری عربستان سعودی گفت: امروز به لیونل مسی و دوستانش برای تعطیلات ویژه به عربستان سعودی خوش آمد می گویم. این اولین سفر او به اینجا نیست و آخرین هم نخواهد بود و من خوشحالم که مسی را به عنوان سفیر گردشگری عربستان سعودی معرفی می کنم.

با توجه به اینکه پاری سن ژرمن در اختیار قطری هاست، این حرکت مسی که از عربستان سعودی به این تیم پیوست کمی تعجب برانگیز است. اما مالکان قطری قبل از سفر مسی به عربستان از این وابستگی مطلع شدند. پیاتزی همچنین در سال‌های اخیر به‌عنوان پلی برای بهبود روابط مورد استفاده قرار گرفته است، زیرا غول‌های فرانسوی قبل از به تعویق افتادن رقابت‌ها، موافقت کردند در ژانویه در جام فصل ریاض بازی کنند.