مسی فاش کرد: بهترین لحظه زندگی من بود


سرویس خبر شماره: 1851932
14 نوامبر 1401 ساعت 11:56 |
7.4K |

17نقطه نظر


اما حتی این بازی را بهترین لحظه زندگی فوتبالی مسی نمی دانند، اما بازی مقابل ونزوئلا در مقدماتی جام جهانی 2022 که پس از مدت ها با تماشاگران در ورزشگاه معروف متعلق به بوکاجونیورز برگزار شد، جایگاه دیگری برای او دارد. . .
آرژانتین در آن دیدار مقابل حریف پیروز شد و این ستاره پاری سن ژرمن در آن دیدار تماشایی نیز موفق شد گل سوم تیمش را به ثمر برساند، بازی که با تشویق های ناتمام و جذب هواداران آرژانتینی به خاطره ای بی نظیر برای او تبدیل شد.
مسی در مستند نتفلیکس درباره قهرمانی آرژانتین در کوپا آمریکا در سال 2021 گفت: “نمی دانم…وای…فکر می کنم این زیباترین لحظه زندگی ورزشی من است.”



مجله اخبار فوتبال خارجی

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، مسی از نظر بسیاری از کارشناسان، بازیکنان، مربیان و هواداران فوتبال بهترین بازیکن تاریخ این ورزش است و در این سال ها قهرمانی های زیادی را تجربه کرده است.
درخشش او در تیم بارسلونا باعث شد تا به لطف حضور این بازیکن جام های زیادی به آن تیم برسد و حالا پس از یک فصل سخت در پاری سن ژرمن به ستاره بی چون و چرای این تیم تبدیل شده است.
با این حال این ستاره آرژانتینی همیشه آرزوی قهرمانی با تیم ملی کشورش را داشت اما سال گذشته توانست به این آرزو پایان دهد و جام قهرمانی کوپا آمریکا را بالای سر ببرد. اتفاقی که به نظر می رسد برای این بازیکن از اهمیت خاصی برخوردار باشد.

لیونل مسی ستاره پاری سن ژرمن از بهترین لحظه زندگی خود به عنوان یک فوتبالیست در این سال ها صحبت کرد.

مسی فاش کرد: بهترین لحظه زندگی من بود