معجزه رخ داد: ارتقاء لحظه آخری کره جنوبی!

شاگردان بنتو مالا به احتمال زیاد به مصاف برزیل خواهند رفت تا مبارزه سختی با سلسائو داشته باشند.

در میان ناباوری، کره جنوبی با برتری مقابل پرتغال به مرحله یک هشتم نهایی جام جهانی راه یافت.

معجزه رخ داد: ارتقاء لحظه آخری کره جنوبی!

با در نظر گرفتن برد 2-0 اروگوئه، کره برای صعود به مرحله حذفی فقط به یک برد نیاز داشت و آن گل روی ضربه 65 قدمی سون هیونگ به ثمر رسید. در کمال ناباوری این تیم قدم بعدی را برمی دارد.

در ابتدای بازی این پرتغال بود که موفق به گلزنی شد اما یک پاس و توپ به کمر رونالدو برخورد کرد و به یونگ کوان کیم فرصت داد تا گل تساوی را به ثمر برساند.

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، کره جنوبی از ابتدای جام جهانی تیمی بی امید به نمایش گذاشت، مصدومیت چند ستاره و باخت مقابل غنا هوادارانش را نسبت به صعود خوشبین کرد اما در هفته آخر همه چیز به گونه ای دیگر رقم خورد. . .

نیمه اول در حالی با این نتیجه به پایان رسید که مهاجمان پرتغالی از جمله کریستیانو رونالدو چندین موقعیت را از دست دادند و کره جنوبی از موقعیت آفساید به گل رسید.

پیش از آن، کره در سال 2002 که ماجراهای جالبی داشت، در خانه به نیمه نهایی راه یافت اما در مرحله یک هشتم نهایی جام جهانی 2010 حذف شد.

در نیمه دوم، فرناندو سانتوس چند تعویض انجام داد و بازی متعادل بود تا اینکه با شروع باورنکردنی سون هیونگ مین، کره جنوبی گل برتری را به ثمر رساند و پیش رفت.

سون هیونگ مین که در دو بازی قبلی کره با نقاب روی صورتش چندان موثر نبوده است، در این صحنه توانایی های خود را به خوبی نشان داد و با 4 امتیاز و یک گل بیشتر از اروگوئه به عنوان یک ستاره واقعی در کره ظاهر شد. به دور بعد

این سومین صعود کره جنوبی پس از جام جهانی 2002 و 2010 با هدایت پائولو بنتو است و او می‌دانست چگونه در مقابل تیم ملی کشورش ماموریت غیرممکن را انجام دهد.

کره جنوبی سومین تیم آسیایی در مرحله یک هشتم نهایی است که سهم آسیا را پربارتر از همیشه کرده است.



مجله اخبار فوتبال خارجی


سرویس خبر شماره: 1856952
11 دسامبر 1401 @ 20:52
2.1 هزار |

0نقطه نظر

فرار 65 یاردی پسر برای حذف سوراز