منشا برای فولاد بد بود!


سرویس خبر شماره: 2016577
5 اردیبهشت 1403 ساعت 03:01 |
368 امتیاز خبر

0نقطه نظر

رضائیان: واسعی پشت دروازه تمرین کرد

مدیرعامل باشگاه فولاد به بررسی ایده های فصل آینده این تیم پرداخت.

منشا برای فولاد بد بود!

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، بهرام رضاییان به عنوان مدیرعامل باشگاه فولاد درباره ورود بانوان به ورزشگاه این تیم گفت: در این خصوص اقدام کرده ایم و ورود بانوان می تواند اتفاق خوبی برای ما باشد. ما از طریق شرکت مکاتبه کردیم تا اجازه ورود به طرفداران زن را بدهیم.

وی همچنین درباره برنامه بلندمدت باشگاه فولاد توضیح داد: روزی که با آقای ویسی صحبت کردم شرایط سختی داشتند و من التماس کردم. مرکز استان است و در جلسات متعددی صحبت کرده ایم. حرف او درست بود و از او خواستیم بیاید و به تیم شهرداریش کمک کند. ما قطعاً کارهای خوبی با آنها انجام خواهیم داد و امسال با تمام بازیکنانی که مربی می خواست قرارداد گرفتیم و سال آینده هم همینطور خواهد بود. بعید است بازیکنی در فهرست وجود داشته باشد که شرکت پیش نویس نکرده باشد. ما با آقای ویسی رابطه خوبی داریم.

مدیرعامل باشگاه فولاد با اشاره به وضعیت قراردادی منشا، واسعی و سلجوقی نیز توضیح داد: آقای منشا دو ساله قرارداد داشت و مذاکرات زیادی انجام دادیم اما ایشان گفتند که قرارداد من عدد خوبی است و موافق جدایی هستم. . . او در روز بازی با پیکان در تهران از ناحیه همسترینگ آسیب دید و تا روزی که رفت مصدوم بود. به هر حال این یک ضرب المثل است که هر وقت از ضرر دوری کردی، سود است. او را داشتیم و مصدوم شد و نقل و انتقالات در حال خشک شدن بود. ما با شرکت صحبت کردیم و به آنها گفتیم که یک سال و نیم امکان پرداخت مطالبات وجود ندارد. قرار شد اینها باشند و یک بازیکن به لیست اضافه کنیم تا ببینیم امکانش هست یا نه. آقای واسعی هم همین شرایط را تجربه کرد و به ما گل زد. از ورود من تا رفتنش همیشه پشت دروازه تمرین می کرد. این یک واقعیت است و از نظر فنی نمی تواند به ما کمک کند.

مجله اخبار فوتبال داخلی