رود گولیت، اسطوره هلندی، مشکلات منچستریونایتد را به گردن ستاره‌های «بی‌فصله» می‌اندازد و دو نمونه را نام می‌برد – اخبار من یونایتد و اخبار نقل و انتقالات


رود گولیت، اسطوره فوتبال هلند، تلاش های منچستریونایتد در این فصل تحت رهبری اریک ده هاگ را به دلیل نقل و انتقالات باشگاه برای بازیکنانی که دوران اوج خود را پشت سر گذاشته اند و دیگر چیز زیادی برای ارائه ندارند، مقصر دانسته است.

اینکه بگوییم یونایتد یک فصل ناامیدکننده را پشت سر گذاشته است، دست کم گرفتن بزرگی است. این کمپین یکی از بدترین کمپین های تاریخ باشگاه بوده است.

در حال حاضر، یونایتد در رده هفتم لیگ برتر قرار دارد و فوتبال لیگ قهرمانان اروپا در حال حاضر یک هدف غیرممکن به نظر می رسد. به نظر می رسد حتی صعود به لیگ اروپا نیز کار دشواری باشد، زیرا رقبایی مانند نیوکاسل و تاتنهام هاتسپر نیز برای حضور در این رقابت ها می جنگند.

عملکردها و نتایج به سختی قانع کننده نبوده اند و جای تعجب نیست که فشار روی اریک تن هاگ، که آینده اش در میدان اولدترافورد در حال حاضر مخفی مانده است، افزایش یابد.

یونایتد همچنان به شدت با چندین مربی برتر مرتبط است که همگی احتمالاً جایگزین مربی 54 ساله خواهند شد.

گولیت با دیلی میل گفت و گو کرد و در مورد مشکلات یونایتد و اینکه چه چیزی می تواند دلیل مشکلات این تیم باشد، صحبت کرد.

از هافبک سابق آث میلان و چلسی پرسیده شد که آیا از هموطنانش لوئیس فن خال و تن هاگ که هر دو نتوانستند یونایتد را به شکوه گذشته خود بازگردانند شگفت زده شده است.

این مرد 61 ساله گفت: «من از این موضوع ناامید نیستم. می دانستم که کار سختی خواهد بود. (ژوزه) مورینیو این کار را نکرد. بیا دیگه! آنها مربیان خوبی در آنجا داشتند، نه؟»

اما بازیکنانی که در آنجا به دست آورده اند، بازیکنانی نیستند که سیتی، لیورپول یا آرسنال می گیرد. آن‌ها بازیکنانی بودند که از قبل گذرانده شده بودند.»

کاسمیرو – کمی بیش از حد فصل. جانی ایوانز، بیش از حد. بدی آنها این بود که لیساندرو مارتینز مصدوم شد زیرا یکی از بهترین بازیکنان بود.

گولیت وقتی از او سوال شد که چگونه می توان یونایتد را حل کرد، پاسخ داد: “من مسئول نیستم! این یک مشکل است. بسیار دشوار است زیرا آنها همیشه در کانون توجه هستند. شما (پل) اسکولز، (ریو) فردیناند، (گری) نویل – هر روز در مورد آنها صحبت می کنید. هر روز! و هر بار که آنها در تلویزیون هستند، همه چیز نقل می شود.»

“این سخت است. و من می دانم که شما بهترین ها را برای باشگاه می خواهید، اما اگر همیشه در مورد آنها صحبت کنید – همیشه چشمان شما به آن است. آرسنال، کمتر لیورپول کمی اما نه به اندازه. اگر من هر روز Daily Mail را می بینم – پنج داستان اول همیشه در مورد منچستریونایتد است! پنج، شش! این همان چیزی است که هست.»

یونایتد روز چهارشنبه زمانی که در خانه به مصاف شفیلد یونایتد می رود، به میادین بازمی گردد.


آیا می خواهید اولین کسی باشید که اخبار منچستریونایتد را می شنوید؟ برای به‌روزرسانی‌های مهم و با دقت انتخاب شده، به کانال واتس‌اپ ما بپیوندید: https://bit.ly/United-Breaking-News.

https://thepeoplesperson.com/2024/04/24/dutch-legend-ruud-gullit-blames-man-uniteds-woes-on-over-seasoned-stars-names-two-examples-279294/ منبع: