گزارش: شش سر مار بی رحم در سری آ!


سرویس خبر شماره: 2016576
5 مه 1403 ساعت 2:50 ق.ظ.
1.3K |

1نقطه نظر

مهمترین عوامل اینتر برای کسب بیستمین اسکودتو

در طول فصل فوق العاده اینتر، 6 چهره عالی عمل کردند.

گزارش: شش سر مار بی رحم در سری آ!

به گزارش “ورش سه”، شب گذشته و در هفته سی و سوم سری آ ایتالیا، اینتر موفق شد برای بیستمین بار در تاریخ این لیگ، اسکودتو و این قهرمانی را برای تیمی که در فینال بود، لمس کند. فصل گذشته لیگ قهرمانان اروپا و توانست با نمایشی فوق العاده شاگردان پپ گواردیولا را به دردسر بیاندازد. بسیاری از کارشناسان این قهرمانی را منوط به عملکرد فوق العاده همه عوامل این باشگاه می دانند و نادیده گرفتن تاکتیک ها یا تصمیمات مدیریتی اینزاگی را نوعی تحریف تاریخ می دانند.
با این حال 6 بازیکن در این فصل جلوه خاصی برای اینتر داشتند و عملکرد فوق العاده آنها دلیلی شد که هواداران اینتر مدت ها خود را قهرمان قطعی سری آ می دانستند.

یان سامر
جمله خاص عبدالله ویسی یکی از جملاتی است که می توان با اشاره به شرایط هر تیمی نوشت، اما مشخص است که اینتر می توانست اوایل این فصل با اینزاگی قهرمان شود، اما اشتباهات سمیر هاندانوویچ یا آندره اونانا حائز اهمیت بود. تاثیر بر این سرنوشتی داشتند. اینتر در ابتدای فصل به سراغ یان سومر رفت و این دروازه بان اکنون با 17 کلین شیت و 18 گل بهترین دروازه بان فصل محسوب می شود.

2000732

فرانچسکو آچربی
مدافعی سختکوش که پس از دو بار شکست دادن سرطان، امروز برای اولین بار قهرمان سری آ می شود. او پیش از این با لاتزیو تحت هدایت سیمونه اینزاگی قهرمان سوپرکاپ و جام حذفی شده بود و لذت قهرمانی در جام قهرمانی یورو 2020 با تیم ملی ایتالیا او را در شرایطی قرار داده بود که فقط می توانست به کسب اسکودتو فکر کند. در سن 36 سالگی آچه شیر وار به هدف خود رسید و نمی توان منکر عملکرد آنها در این فصل شد.

2002984

لائوتارو مارتینز
زمانی که او تحت هدایت آنتونیو کونته در سری آ قهرمان شد، بسیاری از کارشناسان او را وابسته به روملو لوکاکو می دانستند و احساس می کردند که لائوتارو فاقد ویژگی های لازم برای هدایت اینتر است. تمام حرف ها و نوشته ها در ذهنش ماند و این آرژانتینی هنوز به آنها فکر می کرد که زمان قهرمانی در جام جهانی 2022 فرا رسید تا بتواند به هواداران ثابت کند که بازیکنی تاثیرگذار است. از آن زمان، لائوتارو مشتریان زیادی داشته است، اما او به اینتر، خانه دوم آرژانتینی در اروپا وفادار مانده است. لائوتارو با زدن 23 گل در این فصل بهترین گلزن این لیگ است و از طرفی بعد از مائورو ایکاردی اولین بازیکنی است که در 10 سال اخیر بیش از 20 گل برای اینتر به ثمر رسانده است.

2013964

فدریکو دیمارکو
اینکه این روزها سران اینتر به فکر فروش دی مارکو هستند و یکی از پیشنهادها نامه ای است که سیتیزن ها برای او تهیه کرده اند که نشان می دهد دی مارکو در بهترین روزهای فوتبالی خود به سر می برد. وینگر قدرتمند و تکنیکی اینتریس به عنوان یک امتیاز در برنامه های تاکتیکی اینزاگی دیده می شود که هر زمان که بخواهد می تواند به سخت ترین لایه های دفاعی حریف نفوذ کند.

2000767

هاکان چالهان اوغلو
در فصل منتهی به یورو 2024، ستاره فوتبال ایتالیایی ترک تبار با زدن 11 گل، چهره مهمی برای اینتر محسوب می شود. هاکان در فصل گذشته اشتیاق زیادی برای رسیدن به استانبول داشت اما لحظه ای از احساساتش دست نکشید و شکست در فینال لیگ قهرمانان اروپا انرژی او را دوچندان کرد تا تمام توانش را برای این فصل به کار گیرد و قهرمانی را به دست آورد. به کمک لیگ

2013982

مارکوس تورام
در تابستان 2023 زمانی که مذاکرات یوونتوس و میلان آغاز شد و حتی این مهاجم فرانسوی بلیط خود را برای سفر به شهر میلان و پوشیدن پیراهن روسونری آماده کرده بود، نام فرزند لیلیان تورام مطرح شد. ماروتا و زانتی با احتیاط شرایط انتقال او به اینتر را آماده کردند و تورام با 12 گل و 11 پاس گل پاسخ اعتماد آنها را داد. او با 11 پاس گل بهترین پاسور این فصل است و هیچکس در سری آ ایتالیا موفق به دو برابر شدن تعداد گل ها و پاس گل های او در این فصل نشده است.

1992686

مجله اخبار فوتبال خارجی