منچستریونایتد به دلیل عدم حضور در لیگ قهرمانان اروپا، مایکل اولیز را از دست می دهد – اخبار و نقل و انتقالات من یونایتد


مشکلات منچستر یونایتد در سمت راست به خوبی شناخته شده است زیرا اریک ده هاگ، سرمربی، مجبور شد در اواسط فصل جاری به فارغ التحصیل آکادمی، الخاندرو گارناچو روی بیاورد، پس از آن که تعدادی از بازیکنان مشهور پیشتر او را ناامید کردند.

انتظار می رفت جیدون سانچو قلعه را مهار کند، اما در نهایت با هلندی که او را از تیم اصلی بیرون کرد، درگیری بزرگی داشت.

قرار بود خرید هنگفت سرمربی از باشگاه سابقش پتانسیل واقعی او را پس از اولین فصل ترکیبی در انگلیس نشان دهد، اما آنتونی تا حدی به دلیل مشکلات خارج از زمین عقب نشینی کرد.

با توجه به اینکه مارکوس راشفورد علاقه ای به بازی در سمت راست نداشت و فاکوندو پلیستری برای بازی آماده نیست، سرمربی از آرژانتینی خواست تا در آنجا بازی کند و او با وجود ترجیح دادن جناح مقابل، تحت تأثیر قرار گرفته است.

اضافات مورد نیاز در RW

انتظار می رود یونایتد به این حرکت رو به جلو بخصوص با حضور سانچو و آنتونی در بازار رسیدگی کند.

در میان وینگرهای راست مورد توجه باشگاه، مایکل اولیس از کریستال پالاس فردی است که مدیریت جدید واقعاً دوستش دارد و INEOS بازیکنان جوان و اثبات شده در لیگ برتر را می خواهد و این بازیکن فرانسوی مطمئناً با این شرایط مطابقت دارد.

این بازیکن 22 ساله در 9 بازی خود در لیگ برتر، 6 گل و سه پاس گل به ثمر رسانده است، در حالی که فصل گذشته دو گل و 11 پاس گل به ثمر رساند، از جمله یک گل خیره کننده در آخرین لحظات مقابل شیاطین سرخ.

با این حال، ورزشکاران دیوید اورنشتاین، روزنامه‌نگار، اکنون فاش کرده است که شانس یونایتد برای جذب بازیکن زیر 21 سال فرانسه به دلیل فقدان فوتبال لیگ قهرمانان در اولدترافورد بسیار کم است.

یونایتد در مسیر ثبت بدترین پایان خود در تاریخ لیگ برتر است و آنها نمی توانند فوتبال لیگ قهرمانان اروپا را به اولیس ارائه دهند و این ممکن است به این معنی باشد که بازیکن به جای دیگری نقل مکان می کند.

یونایتد از دست دادن اولیس

اورنشتاین در بخش هفتگی پرسش و پاسخ اتلتیک خود گفت: “اگر اولیس در پنجره آتی پالاس را ترک کند، من انتظار دارم که فقط برای یک باشگاه لیگ قهرمانان اروپا و حتی در آن، یکی از تعداد کمی از برجسته ترین آنها باشد.”

گفته می‌شود که او بازیکنی باهوش/متفکر است که دقیقاً می‌داند به چه سطحی می‌تواند برسد و تصمیم‌گیری در مورد اینکه آیا، چه زمانی و کجا برای او مناسب است یا نه. مانند قرارداد قبلی او، تصور می شود در شرایط جدیدی که او پس از حماسه چلسی امضا کرد، بند آزادسازی وجود داشته باشد.

بنابراین باشگاه ها ایده مناسبی از آنچه باید انجام دهند تا او را بدست آورند، خواهند داشت. تا آنجا که می دانم هیچ پیشرفت معنی داری تا کنون وجود نداشته است، اما بدیهی است که شانس خوبی برای تغییر در هفته ها و ماه های آینده وجود دارد.

در حالی که این می تواند ضربه بزرگی باشد، رکورد مصدومیت اولیس بسیار ضعیف است زیرا ستاره ایگلز 20 بازی را به دلیل مصدومیت مکرر همسترینگ در این فصل از دست داد، در حالی که فصل گذشته او 13 بازی را از دست داد.


آیا می خواهید اولین کسی باشید که اخبار منچستریونایتد را می شنوید؟ برای به‌روزرسانی‌های مهم و با دقت انتخاب شده، به کانال واتس‌اپ ما بپیوندید: https://bit.ly/United-Breaking-News.

https://thepeoplesperson.com/2024/04/19/manchester-united-to-miss-out-on-michael-olise-due-to-lack-of-champions-league-football-279072/ منبع: