می خواهم بهتر از مهدی طارمی باشم/ مهمترین گل فصلم را به استقلال زدم

مهاجم جوان پرسپولیس با تاکید بر اعتماد کادر فنی ارشد به وی خاطرنشان کرد: آقای آقایی مربی ای است که برای جوانان ارزش قائل است و در این زمینه ریسک بزرگی می کند اما لطف و محبت گل را بی پاسخ نمی گذارم. تمام تلاشم را می کنم چون از درخش در پرسپولیس استفاده خواهم کرد.

وی ادامه داد: پرسپولیس در حال حاضر مهاجمان خوب و بزرگی دارد و این فرصتی که به من داده شده فرصت طلایی است که از آن قدردانی می کنم و تمام تلاشم را می کنم تا از آن نهایت استفاده را ببرم.

خدادادی با تاکید بر اینکه مهدی طارمی یکی از الگوهای ورزشی او در بین مهاجمان ایرانی است، گفت: می خواهم آنقدر خوب باشم که خیلی زود مثل طارمی در پرسپولیس بدرخشم و در تیم ملی جایگاه خوبی کسب کنم و در بهترین تیم های دنیا باشم و حتی شرایط بهتری از مهدی طارمی در فوتبال ایران به دست بیاورم.

وی در خصوص آمار گلزنی خود در دو فصل اخیر در تیم امید پرسپولیس افزود: در مجموع در دو فصل اخیر که در خدمت تیم امید پرسپولیس بودم 14 گل زدم و مهم ترین گلی که زدم این بود. فصل یک گل ارزشمند در دربی بود و امیدها به استقلال بسته شد.

علیرضا خدادادی در گفت وگویی با اشاره به حضور رسمی خود در تیم فوتبال بزرگسالان پرسپولیس گفت: مدتی است که با نظر مربیان درگیر تشکیل تیم بزرگسالان هستم اما اکنون طبق گفته آقایی به صورت رسمی می روم. برای خدمت به تیم بزرگسالان و خوشحالم که فرصت بزرگی داشتم.

گلزن تیم امید در دربی سرخ ها درباره وضعیت پرسپولیس در لیگ برتر صحبت کرد: پرسپولیس بهترین تیم ایران است و می تواند نتایج عالی کسب کند و با اقتدار قهرمان شود.



سرویس داخلی اخبار فوتبال