نحسی بازی آخر باز هم ایران را عذاب داد

ایران در 5 حضور قبلی خود در جام جهانی هرگز موفق به پیروزی در آخرین بازی مرحله گروهی نشده بود و این بار نیز مانند سه دوره از 5 بازی قبلی، با شکست در جام جهانی خداحافظی کرد.

با تساوی با آنگولا (2006) و پرتغال (2018)، بهترین نتایج ایران در آخرین بازی مرحله گروهی در نظر گرفته شده است. این تیم در سه بازی دیگر خود سه شکست را متحمل شد – 4-1 پرو (1978)، 2-0 آلمان (1998) و 3-1 بوسنی (2014). در سال 2018 که شاهد یکی از تساوی‌های ایران در بازی گذشته بودیم، مثل بازی با آمریکا، تیم ملی روزهای سختی را پشت سر گذاشت و نتوانست جلو بیفتد، بنابراین این دور جام جهانی هنوز برای ایران خوب پیش نمی‌رود.

تیم ملی ایران در ششمین حضور خود در جام جهانی نتوانست در دیدار فینال پیروز شود.

نحسی بازی آخر باز هم ایران را عذاب داد

به این ترتیب باخت به آمریکا چهارمین شکست ایران در مرحله گروهی شد تا به جای ماندن در تاریخ و شکستن طلسم، حسرت و اندوه را در چهره شاگردان کی روش ببینیم. آنها با 3 امتیاز قطر را ترک خواهند کرد و باید خود را برای جام ملت های آسیا و جام جهانی بعدی آماده کنند.



مجله اخبار فوتبال داخلی


سرویس خبر شماره: 1856465
9 دسامبر 1401 ساعت 04:30
796 امتیاز خبر

0نقطه نظر

شکستن املا، شاید در جام بعدی و جاهای دیگر

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، تیم ملی فوتبال ایران در جام جهانی قطر شرکت کرد تا آن را به یک رویداد تاریخی تبدیل کند. این تیم با هدایت کارلوس کی روش به دنبال اولین صعود از مرحله گروهی جام جهانی بود و از این هدف دور نبود. شکست مقابل آمریکا اما همه امیدهای ایران را بر باد داد تا مانند پنج دوره قبل، حذف در پایان مرحله گروهی پایان کار این تیم در جام حذفی باشد.