نه رئال و یووه، زیدان احتمالا روی نیمکت مارسی

اما رادیو مونت کارلو مدعی است که زیدان تصمیم گرفته است تا آن زمان تمرینات خود را با تیم های باشگاهی از سر بگیرد. او مصمم است تابستان آینده به نیمکت بازگردد و گزینه های او یوونتوس، مارسی و رئال مادرید هستند.

با این تفاسیر، احتمالا زیدان با جدیت بیشتری به گزینه دوم و سوم خود فکر می کند. زیدان که در دوران فوتبالش با پیراهن بوردو خود را به عنوان یک فوتبالیست با استعداد معرفی کرد، قبل از رفتن به رئال و تبدیل شدن به یکی از غول های فوتبال جهان، با پیراهن راه راه بیانکونری است که بیشتر پیشرفت های فوتبالی خود را تجربه کرد. خود زیدان در مصاحبه ای گفت: “من پنج سال در ایتالیا و تورین زندگی کردم و یوونتوس هنوز برای من بسیار مهم است. ایتالیا در قلب من جای دارد.”

رادیو مونت کارلو می گوید زیدان مصمم است از تابستان آینده به دنیای مربیگری بازگردد و یوونتوس، مارسی و رئال مادرید گزینه های او هستند.

نه رئال و یووه، زیدان احتمالا روی نیمکت مارسی

اما عاملی که نشستن روی نیمکت بیانکونری را برای زیدان سخت می کند، اتفاقات اخیر در باشگاه ایتالیایی است. یوونتوس در یک رسوایی مالی به سر می برد و در روزهای اخیر با کسری 15 امتیازی مواجه شده است. عواقب این کسر امتیاز مطمئناً به این زودی ها از یووه خارج نخواهد شد.

به این ترتیب، به نظر می رسد اگر زیدان برای بازگشت به تمرینات جدی باشد، محتمل ترین گزینه تابستانی او هدایت مارسی خواهد بود.



مجله اخبار فوتبال خارجی

این رسانه می گوید از منابع نزدیک به زیدان مطلع شده اند که او فقط به مدیریت این سه باشگاه علاقه دارد. تیم اول مورد علاقه او رئال مادرید است. تیمی که او با آن افتخارات برتر را کسب کرد و لوس بلانکوس را در اوج موفقیت در سال 2018 ترک کرد.

1789274

اما احتمال بازگشت زیدان به نیمکت رئال مادرید در تابستان آینده تقریبا غیرممکن به نظر می رسد. زیدان تاکنون دو بار از رئال مادرید جدا شده است و از طرفی آنچلوتی تا سال 2024 با این تیم قرارداد دارد و مدیران باشگاه از این مربی ایتالیایی رضایت کامل دارند.

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، زین الدین زیدان پس از تمدید قرارداد دیدیه دشان با این تیم فرانسوی می داند که برای رسیدن به جایگاه رویایی خود یعنی هدایت خروس ها باید چند سال دیگر صبر کند.


سرویس خبر شماره: 1867070
07 فوریه 1401 ساعت 18:50
9.2 هزار |

5نقطه نظر