نکات برجسته نبرد زاغی ها / مربیان بی رحم و نبرد رفت و برگشت

نکاتی از نبرد مربیان سر بی رحم / زاغی ها و نبرد رفت و برگشت

بازی تبادل

اما این ظلم فقط مربوط به بزرگترین ستاره تیم نیست و سایر بازیکنان نیز نباید از ثبات خود مطمئن باشند. فرد گل خوبی مقابل تاتنهام به ثمر رساند اما در مقابل چلسی نیمکت نشین شد تا کریستین اریکسن جایگزین او شود. نکته جالب اینجاست که وقتی تانهاخ به این نتیجه رسید که در بازی به خونسردی و کنترل بیشتری نیاز دارد، در دقیقه 52 به جای جادن سانچو هافبک برزیلی را به زمین فرستاد و به نوعی تاکتیک خود را تغییر داد.

اریک تانهاچ با بازی هایش خود را یک مربی بی رحم نشان داده است. ابتدا به مصاف کریستیانو رونالدو رفت و این فوق ستاره را از تاکتیک خود خارج کرد. سپس در واکنش به حضورش از روی نیمکت قبل از پایان بازی مقابل تاتنهام، این بازیکن را از لیست تیم خارج کرد. حالا شایعاتی مبنی بر جدایی رونالدو در ژانویه به گوش می رسد.

نکاتی از نبرد مربیان سر بی رحم / زاغی ها و نبرد رفت و برگشت

چند نکته از این دیدار هیجان انگیز در لیگ برتر انگلیس باقی مانده که به بررسی آنها می پردازیم.

تناخ بی رحم



سرویس اخبار فوتبال خارجی

گراهام پاتر سرمربی جدید چلسی با تصمیمات مهمی که گرفت تیمش را به اینجا آورد که با ثبات است. به نظر می رسد پاتر از ناراحت کردن بازیکنانش مانند تانهاچ نمی ترسد و اگر فکر می کند تصمیم بدی در جایی گرفته است، خیلی سریع آن را برطرف می کند. در دقیقه 36 مارک کوکوریا از زمین خارج شد تا متئو کواچیچ جای او را بگیرد. همه از تغییرات اولیه در فهرست چلسی شگفت زده شدند. اگرچه این تصمیم روند حرکت چلسی را بهبود بخشیده است. پاتر همچنین دوباره نشان داد که اگر تیمش در جایی خوب کار نمی کند، او از تعمیر آن نمی ترسد.

این روزها ستارگان فوتبال بیشتر به فکر سلامتی خود هستند چرا که کمتر از یک ماه دیگر جام جهانی 2022 قطر آغاز می شود. در ماه آینده شاهد اشک بازیکنان بیشتری خواهیم بود زیرا بعید است که مصدوم به قطر سفر کند. وقتی رافائل واران مصدوم شد، به سرعت متوجه شد که مصدومیتش طولانی خواهد بود. او با اعصاب شکسته و اشک زمین را ترک کرد. آیا تیم فرانسه مدافع کلیدی خود را برای جام جهانی 2022 از دست داده است؟ از واکنش واران اینطور به نظر می رسد.

نکاتی از نبرد مربیان سر بی رحم / زاغی ها و نبرد رفت و برگشت

زخم تلخ

جریان حساس ترین بازی هفته سیزدهم لیگ برتر انگلیس به گونه ای پیش رفت که همه حدس می زدند این بازی هم مثل 4 بازی قبلی مساوی شود اما نه به این شکل! خطای عجیب اسکات مک تومینای روی آرماندو بورخا نزدیک بود بازی را برای آبی های لندن به پایان برساند، اما ضربه سر دراماتیک کازمیرو در ثانیه های پایانی منچستریونایتد را از شکست نجات داد. اولین گل هافبک برزیلی برای شیاطین سرخ نیز خاطره انگیز بود.

در بازی قبلی چلسی و منچستریونایتد توماس توخل و رالف رنگنیک روی نیمکت هر دو تیم حضور داشتند و به تساوی کشیده شد. در بازی های قبل هم وضعیت به همین منوال بود. این بار در استمفورد بریج دو تیم همدیگر را شکست ندادند. به نظر می رسد جدال چلسی و منچستریونایتد در حال روشن شدن است و دو تیم نمی توانند به مصاف یکدیگر بروند. حتی آمار بازی نشان می دهد که دو تیم چقدر در استمفورد بریج جنگیدند. البته فراموش نکنید که بعد از 3 بازی بالاخره دروازه چلسی باز شد. در واقع، تیم پاتر نزدیک به 4 بازی کامل گل نزده است و این برای آنها خوب است، حتی اگر یک برد ارزشمند را مقابل شیاطین سرخ از دست دادند. شکست ناپذیری پاتر به 8 بازی روی نیمکت چلسی رسید.

نکاتی از نبرد مربیان سر بی رحم / زاغی ها و نبرد رفت و برگشت

شجاعت پاتر