نکونام: باید باهوش باشیم و قربانی ضدحملات نشویم

جواد نکونام در نشست خبری پیش از بازی با مس گفت: پس از استراحتی کوتاه، لیگ برتر از فردا آغاز می شود. شروع مسابقات برای من و بازیکنان باعث خوشحالی است. برای بازی فردا آماده ایم. بازیکنان مصدومی که تا قبل از تعطیلات نتوانستیم از آنها استفاده کنیم. خدا را شکر شرایط تیم ما خوب است.

وی ادامه داد: در همه بازی ها برای برد نیاز به تمرکز کامل و ذهنیت قوی داریم تا بتوانیم بازی خوبی انجام دهیم و نتیجه بگیریم. برای ما مهم این است که باهوش باشیم و گرفتار ضدحمله مس کرمان نشویم. نقاط قوت و ضعف تیم مس را می دانیم و امیدوارم بازی فردا نتیجه خوبی برای ما باشد.

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، فردا و از هفته هفتم لیگ برتر تیم های فولاد و مس کرمان در اهواز به مصاف یکدیگر خواهند رفت. سرمربی خوزستانی معتقد است در بازی مقابل حریف نباید گرفتار ضدحملات شوند.


سرویس خبر شماره: 1845861
08 مهر 1401 ساعت 18:04
6.6 هزار |

9نقطه نظر

بازیکنان مصدوم بهبود یافتند

سرمربی فولاد اضافه کرد: من همیشه در صحبت هایم گفته ام که همیشه به نام منافع ملی تابع این قوانین هستیم. با اینکه مدافع میانی نداشتیم اما امین حزباوی را برای تیم ملی جوانان فراهم کردیم، برای ما مشکلی نیست. همیشه و همه جا تیم ملی به ما ارجحیت دارد.



مجله اخبار فوتبال داخلی

سرمربی فولاد می گوید از سرگیری لیگ یک لحظه خوشحال کننده برای من و بازیکنان است.

نکونام: باید باهوش باشیم و قربانی ضدحملات نشویم

نکونام در خصوص برنامه ریزی لیگ برتر و برگزاری جلسه با مربیان لیگ گفت: در خصوص برگزاری جلسه در خصوص برنامه لیگ هنوز این اتفاق نیفتاده است. ما از برنامه لیگ و نحوه برگزاری مسابقات از این پس مطلع هستیم. تقریباً تیم ها می دانند که برنامه چگونه است و چه اتفاقی خواهد افتاد.