پاسخ تعجب آور نیمار به رابطه اش با امباپه: نمی خواهم…

بعد از بازی با غنا از نیمار در مورد رابطه اش با امباپه سوال شد. وی در پاسخ به سوالی که به زبان انگلیسی از وی پرسیده شد، گفت: “نمی‌فهمم”، سپس وقتی سوال واضح‌تر مطرح شد، گفت: “نمی‌خواهم…” و بلافاصله صحنه را ترک کرد. این موضوع باعث گمانه زنی ها و شایعات بیشتر شد و خیلی ها معتقدند که رابطه این دو در تیم اصلا خوب نیست.

در حالی که به نظر می رسد این بازیکن برزیلی در شرایط خوبی برای برزیل در آستانه جام جهانی قرار دارد، ممکن است اوضاع در پاری سن ژرمن چندان خوشایند نباشد.

فصل نیمار در لیگ 1 به اوج خود رسیده و این وینگر برزیلی بهترین گلزن رقابت های فوتبال فرانسه است و فرم خوب خود را به تیم ملی کشورش منتقل کرد و در دیدار برزیل مقابل غنا به پیروزی 3-0 کشورش کمک کرد و دو گل به ثمر رساند.

رابطه نیمار و کیلیان امباپه همیشه سرد به نظر می رسید. علیرغم ورود نیمار از بارسلونا به مبلغ 222 میلیون یورو، این امباپه است که به عنوان جادوی این تیم شناخته می شود. فرانسوی بودن امباپه همچنین نشان داد که پاری سن ژرمن برای مهاجم جوان خود بیشتر از برزیلی ارزش قائل است، به خصوص با توجه به سابقه مصدومیت وحشتناک نیمار در چند سال گذشته.

پاسخ تعجب آور نیمار به رابطه اش با امباپه: نمی خواهم...



سرویس اخبار فوتبال خارجی