پرسپولیس؛ تیم مجبوب/قرمز سفیر اسپانیا در لالیگا حضور خواهند داشت

مسائل ورزشی از جمله هماهنگی برای ایجاد شرایط همکاری بین باشگاه پرسپولیس و باشگاه های اسپانیایی به ویژه در حوزه های آموزش، توسعه فوتبال و فوتبال پایه مورد بحث و بررسی قرار گرفت. در این دیدار صمیمانه درباره امکان برگزاری دیدارهای دوستانه نیز بحث و تبادل نظر شد.

در این جلسه افشین پیروانی مدیر تیم، مصطفی لشگری مدیر روابط عمومی، امیرعلی حسینی مدیر امور بین الملل باشگاه و پپه لوسادا از کادر فنی و مربی بدنساز تیم فوتبال پرسپولیس نیز حضور داشتند. . .

سفیر اسپانیا امروز (سه شنبه) از باشگاه پرسپولیس بازدید کرد و در دیدار با رضا درویش، دو طرف در خصوص موضوعات مورد علاقه در حوزه ورزش از جمله برقراری ارتباط بین باشگاه پرسپولیس و باشگاه های اسپانیایی و احتمال استفاده از تجربه و تخصص فوتبال کشور. آنها در مورد توسعه فوتبال در ایران صحبت کردند.

وی همچنین حضور پپه لوسادا در کادر فنی را برجسته کرد و افزود: او شخصیت بزرگی دارد و به لطف تخصصش امیدواریم با هم قهرمانی پرسپولیس را تجربه کنیم و جشن بگیریم.

مدیرعامل پرسپولیس در این دیدار ضمن خیرمقدم به سفیر اسپانیا در کشورمان و تشکر از حضور وی در این باشگاه گفت: ما در باشگاه پرسپولیس واقعا خواهان و مشتاق هستیم تا با باشگاه هایی از لیگ های معتبر به ویژه ارتباط برقرار کنیم. اسپانیا برای استفاده از دانش و تجربیات خود در زمینه های اقتصادی، آموزشی، فوتبال پایه و پیشرفت حرفه ای امیدواریم با کمک آقای سفیر که خود یک ورزشکار است، چنین همکاری هایی ممکن شود.

سرمربی اسپانیایی پرسپولیس نیز در این دیدار گفت: پرسپولیس تیم شماره یک ایران است. خوشحالم و افتخار می کنم که در تیم شماره یک که پرطرفدارترین تیم هم هست هستم و به کارم ادامه می دهم.

وی ادامه داد: فوتبال ابزاری قدرتمند برای گرد هم آوردن افراد با سلایق و فرهنگ های مختلف و ایجاد یک گفتمان مشترک ورزشی است. خوشحالیم که آقای پپه لوسادا حضور فعالی در فوتبال ایران دارد.

آنخل لوسادا فرناندز که بازیکن پرتلاش رئال مادرید است در بخشی از صحبت های خود در این دیدار گفت: باشگاه مورد علاقه من در ایران پرسپولیس است. خیلی خوشحالم که امروز اینجا هستم. امیدوارم بتوانم در توسعه فوتبال ایران و روابط اجتماعی دو کشور برای ایجاد ارتباط بین باشگاه پرسپولیس و باشگاه های مطرح اسپانیا کمک کنم.

لازم به ذکر است رضا درویش در پایان دیدار امروز هدایایی به سفیر اسپانیا در ایران تقدیم کرد که از جمله آنها پیراهن شماره 10 قرمزها با نام سفیر بود.



سرویس داخلی اخبار فوتبال

عکس پرسپولیس;  تیم مجبوب/قرمز سفیر اسپانیا در لالیگا حضور خواهند داشت