پیشنهاد بزرگ برای سون: PSG در تعقیب ستاره کره ای


سرویس خبر شماره: 1853300
22 نوامبر 1401 ساعت 12:39 |
750

0نقطه نظر

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، چندین رسانه اسپانیایی پیشتر مدعی شده بودند که رئال مادرید علاقه زیادی به جذب سون دارد و فلورنتینو پرز شخصا شرایط او را زیر نظر گرفته است.
کارلو آنچلوتی نیز علاقه زیادی به این مهاجم کره جنوبی دارد و معتقد است که او استعدادهای فنی و فیزیکی زیادی در زمین دارد که برای رئال مادرید مفید خواهد بود.
زمان زیادی تا پایان قرارداد سون با تاتنهام باقی نمانده و منابع نزدیک به این بازیکن مدعی شده اند که او تمایلی به عقد قرارداد جدید با این باشگاه لیگ برتری ندارد و می خواهد تجربه جدیدی در فوتبال کسب کند.اروپایی.
او به دنبال یک ماجراجویی جدید است و لندن را ترک می کند و شاید پیشنهاد هنگفت 80 میلیون یورویی پاری سن ژرمن بتواند نظر او را جلب کند.

ال ناسیونال مدعی شده است که ناصر الخلیفی امیدوار است با ارائه این پیشنهاد برای سون و انتقال او به پارک دو پرنس، رئال مادرید را در رقابت برای جذب ستاره کره جنوبی شکست دهد.
یکی از دلایل اصلی جدایی سون از تاتنهام این است که این باشگاه چندین سال است که حتی یک جام را کسب نکرده است و آنها می خواهند تجربه قهرمانی در لیگ اروپا را به کارنامه خود اضافه کنند.
باید دید انتخاب نهایی این بازیکن بین دو باشگاه رئال مادرید و پاری سن ژرمن کدام خواهد بود و شاید حتی مقصد سومی نیز در حال آماده سازی باشد.



مجله اخبار فوتبال خارجی

پاری سن ژرمن قصد دارد برای جذب سون هیونگ مین، ستاره تاتنهام، با رئال مادرید رقابت کند.

پیشنهاد بزرگ برای سون: PSG در تعقیب ستاره کره ای