پیشی گرفتن از اتلتیکو بارسلونا با 50 میلیون یورو


سرویس خبر شماره: 2015114
29 آوریل 1403 ساعت 3:00 بعد از ظهر.
4.9 هزار امتیاز خبر|

دهنقطه نظر

با کسب سهمیه جام باشگاه های جهان

اتلتیکو مادرید با حذف بارسا شب گذشته توانست مجوز حضور در جام جهانی باشگاه ها را به دست آورد و 50 میلیون یورو به باشگاه کاتالانی از دست بدهد.

پیشی گرفتن از اتلتیکو بارسلونا با 50 میلیون یورو

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، چه کسی فکرش را می کرد که روزی اتلتیکو بتواند در لیگ قهرمانان اروپا خیلی بهتر از بارسا جلوی حضور قهرمان پنج دوره در جام باشگاه های جهان 2025 را بگیرد؟

اتلتیکو در تاریخ خود هرگز در این رقابت ها قهرمان نشده است، اما دومین نماینده اسپانیا در قالب جدید جام باشگاه های جهان خواهد بود که سال آینده در آمریکا برگزار می شود.

2011802

رئال، قهرمان لیگ قهرمانان اروپا در سال 2022، پیش از این حضور خود را تایید کرده بود و یک تیم رئالی از بارسا و اتلتیکو را در طول جام باشگاه های جهان همراهی کرده بود. به لطف عملکرد این دو تیم در طول چهار سال، اتلتیکو توانست امتیاز بیشتری کسب کند و بارسا را ​​شکست دهد. در دو فصل گذشته بارسا نتوانست از مرحله گروهی خارج شود و این خیلی به آنها آسیب زد.

2011643

در سال 2021، بارسلونا در مرحله یک هشتم نهایی حذف شد و با شکست شب گذشته مقابل پاری سن ژرمن، امیدهای آنها برای امسال ناامید شد. هر تیم برای حضور در جام باشگاه های جهان 50 میلیون یورو پاداش می گیرد و بارسا با این پول حساب ویژه ای باز کرده بود که نتوانست به آن برسد. پولی که اکنون به اتلتیکو می رسد.

مجله اخبار فوتبال خارجی