پیولی: از دست بازیکنان میلان عصبانی بودم

استفانو گفت: “ما از عملکرد تیم خوشحالیم و هواداران میلان یک بار دیگر نشان دادند که چقدر عالی هستند. من به بازیکنانم افتخار می کنم و اگر جای آنها باشم عصبانی می شدم زیرا مردم به اندازه کافی به آنها اهمیت می دهند.” پیولی. آنها تعریف نمی کنند، اما این بازیکنان سال ها است که خودشان را در بالاترین سطح ثابت کرده اند، ما سعی می کنیم در تمام بازی های باقی مانده پیروز شویم و ممکن است در پایان برنده نشویم، اما بهترین تلاش خود را خواهیم کرد. ما انجامش خواهیم داد.

عجیب این بود که بازی را بد شروع کردیم و گلی را دریافت کردیم که می شد از آن جلوگیری کرد، اما بعد توانایی خود را برای بازگشت به مسیر، ماندن در بازی و ادامه کار نشان دادیم. مهم این است که فصل آینده در لیگ قهرمانان اروپا هستیم. در این مرحله از فصل گذشته، مطمئن نبودیم که در جمع چهار تیم برتر باشیم و این نشان دهنده پیشرفت بیشتر میلان است.

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، نیمه اول دیدار لاتزیو و میلان با پیروزی میزبان به پایان رسید اما روسونری در نیمه دوم با گل های اولیویه ژیرو و ساندرو تونالی به بازی برگشت و سه امتیازی شد. استفاتو پیولی، سرمربی باتجربه میلان مدعی شده است که بازیکنان این تیم به خاطر عملکرد درخشان و خوبشان در این فصل چندان مورد تحسین قرار نمی گیرند.

آیا اولیویه ژیرو می درخشد؟ ما در مورد بازیکنی صحبت می کنیم که قهرمان جام جهانی شد و در بالاترین سطح بازی کرد. اولیویه ژیرو یک بازیکن و شخصیت برتر بود و خرید او تصمیم هوشمندانه ای بود. فیورنتینا پس از شکست مقابل سالرنیتانا تیمی قدرتمند، سریع و با انگیزه است. به بازیکنان گفتم اگر فصل را با 86 امتیاز به پایان برسانیم تمام تلاش خود را می کنیم.



مجله اخبار فوتبال خارجی


سرویس خبر شماره: 1821285 |
05 ارديبهشت 1401 ساعت 09:15 |
75 |

0نظرات

ما خوشحال و راضی هستیم.

استفانو پیولی بازگشت میلان مقابل لاتزیو و صعود به لیگ قهرمانان اروپا را ستودنی خواند.