چر: به مس و پرسپولیس باختیم


سرویس خبر شماره: 1845569
06 مهر 1401 ساعت 14:25
567 امتیاز خبر

1نقطه نظر

باید بهتر از پارسال باشیم

وی درباره وضعیت زمین چمن ورزشگاه تسگردی گفت: زمین چمن نسبت به سال گذشته وضعیت ایده آلی ندارد. از نیم فصل گذشته به هوادار پیوستم و در ورزشگاهی بازی کردیم که شرایط چمن بهتر بود. سه تیم هندبال بازی می کنند و استقلال هم تمرین می کند. طبق قول آنها وضعیت چمن مساعد خواهد بود. در بازی با پرسپولیس شرایط چمن وحشتناک بود و قطعا این مشکل می تواند روی روند ما تاثیر بگذارد. باید دید آنها چه فکر می کنند؟ اینکه اینجا سه ​​تیم میزبان هستند خودش بد است، حیف که استقلال هم تمرین می کند چون چمن باید استراحت کند.

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، آقای فریبرز در خصوص دیدار فور و سپاهان پس از پایان تعطیلات لیگ گفت: همه دیدارها سخت است. هیچ کس فکر نمی کرد ما آلومینیوم را ببریم. مقابل مس و پرسپولیس تمرکز کافی نداشتیم و گل های بچگانه خوردیم. بیشتر روی نقاط ضعف و قوت کار کردیم. در هر صورت آقای الهامی کار خود را می داند. بازی سختی مقابل سپاهان داریم. ما سعی می کنیم از امتیازات میزبانی استفاده کنیم. بچه ها حساسیت را درک می کنند و امیدوارم روز خوبی برای تیم ما باشد. مثلاً در بازی با مس، چهره تیم بازنده را نداشتیم و توپ هایمان گل نمی شد. امیدوارم فوتبال جنبه خوب خود را به هواداران نشان دهد.

چر فریبرز می گوید ساکت الهامی راه حل های مناسبی برای رساندن هواداران به اهداف خود دارد.

چر: به مس و پرسپولیس باختیم

این بازیکن در پایان درباره فشردگی رقابت های لیگ برتر و رتبه ای که به دنبال آن است، گفت: تلاش ما این است که بهتر از فصل قبل باشیم و رتبه خوبی کسب کنیم. بازی به بازی در حال پیشرفت هستیم و امیدوارم از این به بعد اتفاقات خوبی برای ما بیفتد. دو هفته اول شرایط خوبی داشتیم. در هفته سوم که به صنعت نفت باختیم همه چیز به هم ریخت. امیدوارم در بازی با سپاهان اوضاع خوب پیش برود. بعد از آن سه بازی داریم که دو تای آن ها میزبان هستیم، امیدوارم بهترین استفاده را از آن ها ببریم تا به میانه جدول برسیم و بعد ببینیم چه می شود.



مجله اخبار فوتبال داخلی