کریس ساتون برای کاونتری سیتی و منچستریونایتد پیش بینی تکان دهنده ای انجام داد

کریس ساتون، بازیکن سابق چلسی، از تیم چمپیونشیپ کاونتری سیتی برای شکست منچستریونایتد غول لیگ برتر در نیمه نهایی جام حذفی حمایت کرد. ساتون که خود را رویاپرداز می خواند، پیش بینی کرد که کاونتری یکشنبه (21 آوریل) یونایتد را 2-1 در ورزشگاه ومبلی شکست خواهد داد.

مارک رابینز، سرمربی کاونتری سیتی بین سال‌های 1988 و 1992 یک دوره کوتاه اما پرحادثه در منچستریونایتد داشت. مهم‌ترین لحظه دوران حرفه‌ای او در منچستریونایتد در 7 ژانویه 1990 بود، زمانی که او در دور سوم جام حذفی مقابل ناتینگهام فارست گل برتری را زد. شایعات زیادی وجود داشت که اگر یونایتد در بازی مقابل ناتینگهام شکست می خورد، سر الکس فرگوسن، سرمربی وقت، شغل خود را از دست می داد.

رابینز همچنین در بازی مجدد نیمه نهایی جام حذفی مقابل اولدهام اتلتیک گلزنی کرد و به یونایتد کمک کرد تا به فینال برود، جایی که آنها کریستال پالاس را شکست دادند و جام را تصاحب کردند. این اولین قطعه نقره شیاطین سرخ تحت هدایت فرگوسن بود.

کریس ساتون می گوید سرنوشت مارک رابینز شکست دادن منچستریونایتد است

ساتون با پیش بینی نتیجه دیدار نیمه نهایی جام حذفی بین کاونتری سیتی و منچستریونایتد، از هم تیمی سابق خود در نوریچ سیتی، رابینز، حمایت کرد تا یک مسترکلاس دیگر در جام حذفی را برگزار کند. فقط این بار او به جای کمک به مانکونیایی ها به آنها آسیب می رساند.

ساتن نوشت:

کاونتری با سه شکست در چهار بازی گذشته خود در بهترین فرم چمپیونشیپ نیست، اما من در قلب عاشقانه هستم و به افسانه ها نیز اعتقاد دارم.

در ستارگان نوشته شده است که مارک رابینز، سرمربی آبی های آسمانی، در این تساوی، مقابل تیم سابق خود، پیروز می شود. هم تیمی قدیمی من در نوریچ در سال 1990 یک برنده دور سوم جام حذفی برای منچستریونایتد به ثمر رساند که شغل سر الکس فرگوسن را نجات داد، اما اکنون فکر می کنم او اریک ده هاگ را به درب خروج نزدیکتر خواهد کرد.

او اضافه کرد:

یونایتد باید به راحتی کاونتری را شکست دهد اما آنها در تمام فصل ثبات نداشتند و من به آنها ایمان ندارم که اکنون ناگهان آن را پیدا کنم.

بنابراین، اجازه دهید در اینجا کمی رویاپردازی کنم. من خاطرات خوبی از فینال سال 1987 دارم، زمانی که ضربه سر شیرجه کیت هوچن به کاونتری کمک کرد تاتنهام را ناراحت کند و جام حذفی را بالای سر ببرد، و چه روزی برای آنها خواهد بود اگر برنده شوند.

پیش بینی ساتون: 2-1 کاونتری سیتی

کاونتری پس از شکست 3-0 مقابل بیرمنگام سیتی (13 آوریل) وارد بازی می شود. این در حالی است که یونایتد در همان روز مقابل بورنموث، رقیب لیگ برتر، به تساوی 2-2 دست یافت.

https://sportslens.com/news/chris-sutton-fa-cup-coventry-city-manchester-united/ منبع: