گزارش زنده؛ شهر خودرو 1 – صنعت نفت 1

شهرخودرو تا قبل از بازی امروز 4 بازی متوالی را بدون شکست پشت سر گذاشته بود و مقابل شاگردان منصوریان در 3 بازی اخیر خود در لیگ برتر موفق به پیروزی نشدند و امروز به دنبال طلسم شکستن مقابل حریف خود هستند.

با توجه به توقف نفت دیروز نفت مسجدسلیمان و باخت فجرسپاسی، فرصت مناسبی برای فرار از قعر جدول برای شهر خودرو به وجود آمده است. در آن سوی زمین زردپوشان نفت به مشهد سفر کرده بودند تا جایگاه خود را در بین تیم های نیمه بالای جدول حفظ کنند.

دقایق حساس

هفته بیست و پنجم لیگ برتر؛ چهارشنبه: 14/02/14; 5:30 بعد از ظهر.
ورزشگاه: ثامن الائمه مشهد / بدون تماشاگر

شهرخودرو خراسان

صنعت نفت آبادان

امید حامدی فر در دقیقه 11 صنعت نفت آبادان
یوسف بهزادی در دقیقه 62 از شهرخودرو مشهد

شهر مشهد خودرو 1 – 0 صنعت نفت آبادان (دقیقه 23 – محمد ابراهیم رضازاده): وینگر چپ شهرخودرو با نفوذ عالی خود در پشت محوطه جریمه ضربه ای ناگهانی را به سمت دروازه صنعت نفت فرستاد و شوت خوب رضازاده از دور دستان فرزین گروسیان به گل اول شهرخودرو تبدیل شد.

داور: علی صفایی / کمک: میلاد قاسمی و مجتبی قریب; داور چهارم: علی بای / ناظر: ابوطالب طاهریان

در حاشیه

هشدار:

شهر مشهد خودرو 1-1 صنعت نفت آبادان (دقیقه 85 – رضا جبیره): نفوذ حسن بیت سعید از سمت چپ با ضربه تمام کننده فوق العاده رضا جبیره همراه بود و مهاجم نفتی ها توانست با ضربه ای درون محوطه جریمه درون دروازه مشهد گل تساوی را به ثمر برساند.

یوسف بهزادی
مجتبی بیژن
محمدحسین حیدری
مرتضی حسین زاده
محمدابراهیم رضازاده
علی طاهران
محمدرضا فلاحیان
محمد محمدزاده (از دقیقه 64: مسعود زائر کاظمینی)
امیرحسین نعمتی
ابوذر صفرزاده (از دقیقه 71: فردین رابیت)
ابوالفضل عکاشه (از دقیقه 71: رضا کرملاچعب)


سرویس خبر شماره: 1822666 |
14 ارديبهشت 1401 ساعت 19:17 |
3,160 امتیاز خبر|

4نظرات

سوپرگل رضازاده برای نجات قرننشین;

دقیقه 8: فرار سریع ابوالفضل عکاشه با ضربه این مهاجم از داخل محوطه جریمه صنعت نفت همراه شد که ضربه این بازیکن از آکاشه به طرز خطرناکی از کنار دروازه صنعت نفت آبادان به بیرون رفت.
دقیقه 14: تحت تاثیر محمدرضا فلاحیان یک موقعیت ایده آل گلزنی برای شهر خودرو به دست آمد.
دقیقه 46: ضربه سر مجتبی بیژن از روی کرنر به طرز خطرناکی از روی دروازه صنعت نفت آبادان عبور کرد.
دقیقه 59: فرصت گلزنی فوق العاده ای برای صنعت نفت آبادان به وجود آمد که حسن بیت سعید یوسف بهزادی نیز از دروازه بان شهرخودرو عبور کرد اما نتوانست توپ را تبدیل به گل کند و با روشی عجیب ضربه بیت سعید از بالای دروازه به بیرون رفت. شهرخودرو گل زمین را ترک کرد.
دقیقه 62: شوت یاغی طالب ریکانی پشت محوطه جریمه شهرخودرو پخش شد و ضربه ریکانی از کنار دروازه تیم مشهدی به بیرون رفت.
دقیقه 76: ضد حمله سریع بازیکنان شهرخودرو با شوت فردین رباط همراه شد که ضربه او به طرز خطرناکی به دروازه صنعت نفت در اوت نزدیک شد.
دقیقه 81: اشتباه حکیم نصاری در تعویق محوطه بازی موقعیت خوبی برای شهرخودرو ایجاد کرد که ضربه فردین به طرز خطرناکی از کنار دروازه به بیرون رفت.

توضیحات گل:

*با وجود مکاتبات باشگاه شهر خودرو مبنی بر حضور تماشاگران، بازی امروز بدون حضور هواداران مشهدی برگزار شد.
* هر دو تیم در شرایطی به تعطیلات رفتند که در آخرین بازی خود 6 گل رد و بدل شد! صنعت نفت در خانه 4 بر 2 مغلوب سپاهان شد و شهرخودرو در سیرجان با نتیجه 3 بر 3 مقابل گل گهر شکست خورد.
* بعد از تساوی بدون گل سیرجان مقابل گل گهر، سید عباسی تصمیم گرفت تنها یک تغییر اجباری در ترکیب خود داشته باشد و ابوذر صفرزاده امروز به جای مهدی شریفی در ترکیب اصلی عنابیس قرار گرفت.
* شکست سنگین خانگی مقابل سپاهان باعث شد تا علیرضا منصوریان دستخوش تغییرات اساسی در ترکیب خود شود و زردپوشان 6 تغییر نسبت به بازی قبلی خود مقابل شهر خودرو رقم بزنند.
* داوود سیدعباسی قبل از بازی با هم تیمی سابق خود احوالپرسی کرد و برخورد گرمی با علیرضا منصوریان و کادرفنی صنعت نفت آبادان داشت.
* در ورزشگاه ثامن الائمه مشهد از ساعتی قبل از شروع بازی باران می بارد و تقابل شهر خودرو و صنعت نفت نیز زیر بارندگی در جریان است.
*باران بسیار شدید شد و بازیکنان و حتی داور در طول مسابقه چندین بار تعادل خود را از دست دادند.



مجله اخبار فوتبال داخلی

سرمربی: داوود سید عباسی

وینگر چپ شهرخودرو توانست با یک ضربه دیدنی گل اول تیمش را مقابل صنعت نفت آبادان به ثمر برساند.

فرزین گروسیان
حسین ساکی (از دقیقه 81: سیدفاخر تهامی)
محمد طیبی
میثم فقیر است
امید خالدی
محمدرضا غبیشاوی (از دقیقه 67: شروین بزرگ)
امید حامدی فر
طالب ریکانی (از دقیقه 81: محمدرضا زواری)
حکیم نصاری
حسن بیت‌سعید
رضا جبیره

سرمربی: علیرضا منصوریان

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، پس از اینکه شرایط جوی آبادان پرواز کاروان تیم فوتبال صنعت نفت را لغو کرد، سپس دیدار این تیم در مشهد و شهر خودرو امروز (چهارشنبه) به مدت 24 ساعت به تعویق افتاد. از ساعت 17:30 در اولین دیدار از هفته بیست و پنجم لیگ برتر فوتبال ایران، شاگردان سید عباسی و منصوریان در مشهد به مصاف یکدیگر رفتند.