اعتراف زلاتان؛ می ترسم از فوتبال خداحافظی کنم!


سرویس خبر شماره: 1822677 |
14 ارديبهشت 1401 ساعت 19:18 |
2,102 امتیاز خبر|

2نظرات

آسیب های فصلی اخیر؟ واضح است که می خواهم سالم باشم و از فوتبال لذت ببرم، می خواهم وقتی بازی می کنم احساس خوبی داشته باشم. اگر خیلی حوصله دارید، بازی کردن دیگر معنی ندارد، پس واقع بین باشید و به خودتان بگویید برای شروع فصل جدید کافی است، اما من هنوز در آن شرایط نیستم. اگر برای خداحافظی آماده می شوم، نمی توانم به هم تیمی هایم و خودم کمک کنم تا به آنچه می خواهیم برسیم. من از خداحافظی از فوتبال کمی می ترسم و هنوز از نظر روحی برای این اتفاق آماده نیستم.»



مجله اخبار فوتبال خارجی

زلاتان ابراهیموویچ ستاره سوئدی کهنه کار میلان اعتراف کرد که از خداحافظی از فوتبال کمی ترسیده است.

زلاتان گفت: “فداکاری های زیادی برای رسیدن به هدف تیم در این فصل انجام شده است. عملکرد تا اینجای فصل خوب بوده است. ما عقب نشینی هایی نیز داشته ایم، اما تیم هنوز جوان است و در حال رشد است و بیشتر و بیشتر زندگی می کند.” “به هر حال، ما در حال حاضر در بالای جدول هستیم. فقط باید تمرکز داشته باشیم، به کاری که انجام داده ایم ادامه دهیم و قول بدهیم بهترین کار را انجام دهیم. من از تجربه می دانم که چیزهای زیادی در فوتبال وجود دارد. می تواند هفته به هفته تغییر کند.

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، زلاتان در سال جدید میلادی بازی های زیادی در میلان را به دلیل مصدومیت از دست داده است و اخباری مبنی بر احتمال ترک زمین این ستاره 40 ساله در پایان فصل به گوش می رسد. اما زلاتان مدعی شد که هنوز از نظر روحی خود را در چنین شرایطی نمی بیند و البته کمی از خداحافظی از فوتبال می ترسد.

من دو سال و نیم بازیکن میلان هستم و در این مدت همیشه اول یا دوم بوده ایم اما هنوز چیزی نبرده ایم و اگر قهرمان نشویم خیلی سخت خواهد بود. چون با وجود همه مشکلات هیچ چیز بر نمی گردد. همه چیز خوب است و من سعی می کنم آنچه را که می توانم انجام دهم. آن را به روش های مختلف انجام دهید.