گوتیه: ناراحتی امباپه طبیعی بود


سرویس خبر شماره: 1838234
23 مرداد 1401 ساعت 12:04 |
153

0نقطه نظر

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، شب گذشته از هفته دوم رقابت های لیگ فرانسه، پاری سن ژرمن در ورزشگاه پارک دو پرنس به مصاف مونت پولی رفت و موفق شد با نتیجه 2 بر 5 مقابل این خدمه به برتری برسد.
عملکرد درخشان پاری سن ژرمن در این بازی باعث شد تا گوتیه رضایت خود را از عملکرد بازیکنانش در این بازی اعلام کند و از جو هیجان انگیز ورزشگاه پی اس جی تمجید کند.
سرمربی فرانسوی پس از پایان بازی به خبرنگاران گفت: از همه هواداران متشکرم. استقبال گرم و جذابی بود. ورزشگاه پر از تماشاگر بود. در بازی امشب جو خیلی خوبی داشتیم. بازیکنانم منتظر یک بازی خانگی خوب بودند و ما توانستیم عملکرد خوب خود را در این بازی نشان دهیم.»

کریستوف گوتیه، سرمربی پاری سن ژرمن معتقد است که رفتار کیلیان امباپه در زمین یک اتفاق خاص و غیرعادی نبوده است.

گالتیه درباره عملکرد تیمش در این بازی گفت: “بازیکنان من در این بازی بسیار خوب بازی کردند. آنها مشتاق گلزنی و پیروزی بودند و با یکدیگر ترکیبی درست کردند. توانستیم خطرات زیادی را روی دروازه حریف ایجاد کنیم. ده دقیقه کمی خسته شدیم و این باعث شد مون پلیه گل بزند.این مشکل به گرمای هوا و فرم بدنی بازیکنان مربوط می شود.” هوا خیلی گرم است اما در نهایت از عملکرد بازیکنانم راضی هستم.”
سرمربی پاری سن ژرمن در مورد اتفاقات رخ داده و شایعات پیرامون کیلیان امباپه افزود: امباپه آخرین بار سه هفته پیش بازی کرد، بنابراین می دانستم این بازی برای او سخت خواهد بود. او یک جنگنده است و می خواهد همیشه خوب و سریع باشد. اما باید بداند که رسیدن به آمادگی بدنی 100% زمان می برد.”او همیشه به دنبال گلزنی است و طبیعی است که از این وضعیت و فاصله بدنی که با هم تیمی هایش دارد کمی ناامید و ناراحت باشد.”



مجله اخبار فوتبال خارجی