اعتراض مورینیو: منتظر شنیدن توضیحات VAR هستم

ژوزه مورینیو سرمربی رم به عملکرد داور مقابل فیورنتینا اعتراض کرد.


سرویس خبر شماره: 1823616 |
20 ارديبهشت 1401 ساعت 09:44 |
1,169 |

0نظرات

او با اشاره به صحنه جنجالی فیورنتینا گفت: من این فیلم را دیدم. واضح است که آنها با یکدیگر در تماس بودند اما اشتباهی رخ نداد. داور نزدیک بود اما پنالتی نگرفت اما کمک داور ویدیویی تصمیم گرفت در صحنه مداخله کند.
سرمربی پرتغالی در مورد شرایط بازی اضافه کرد: به جز صحنه ضربات پنالتی، فیورنتینا قدرتمندتر از ما ظاهر شد و سرعت بازی را متفاوت گرفت و بسیار متمرکز بود. آنها شایسته پیروزی بودند. مشکل اینجاست که ما نه فقط در مورد سه امتیاز این بازی صحبت می کنیم، بلکه در مورد صحنه های بسیار بسیار زائد صحبت می کنیم که هیچ توضیحی از طرف تیم وجود ندارد.



مجله اخبار فوتبال خارجی

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، رم شب گذشته در چارچوب هفته سی و ششم لیگ ایتالیا به مصاف فیورنتینا رفت و با نتیجه 0-2 مقابل این تیم شکست خورد.
بازی پر از صحنه های جنجالی و جنجالی بود. گل اول فیورنتینا از ضربه پنالتی و گل دوم با خطای خط دفاعی بلاروس به ثمر رسید، بنابراین آنها در 11 دقیقه بازی با دو گل عقب افتادند.
با این حال خطایی روی نیکو گونزالس توسط برایان کریستانته رخ داد، اما داور یک پنالتی اعلام نکرد و کمک داور ویدیویی تصمیم گرفت در صحنه مداخله نکند.
مورینیو پس از بازی به DAZN گفت: “توضیح… ما مدت ها منتظر توضیح بودیم و هیچ توضیحی دریافت نکردیم.” دو مورد باید امشب توضیح داده شود. بدیهی است که بعد از بازی پنجشنبه از نظر بدنی خسته شده بودیم و سرسختی ذهنی کافی نداشتیم، اما همچنان منتظر توضیح تیم کمک داور ویدیویی هستیم.