افشاگری مجری معروف از رابطه اش با رونالدو

اکمن سپس گفت: “دوستم که با من بود گفت، الی، لطفا نه بگو. بعد موافقت کردم و به کریستیانو گفتم باید برای من راننده پیدا کنی تا هر وقت خواستم به خانه بروم و او گفت باشه. ما از مهمانی خارج شدیم و راه خود را ادامه دادیم. دوستم با ماشینش رفت، من با ماشین مدیرش رفتم. به خانه او رسیدیم و چند نوشیدنی خوردیم، سپس حدود ساعت 3 صبح به او گفتم که می خواهم بروم. او من و راننده اش را به خانه فرستاد و تمام شد. وقتی از خانه اش بیرون آمدیم، شماره مرا خواست و یک ماه پیامک دادیم، اما خیلی ساده بود: سلام، خوبی؟ چه کار می کنی؟ کار میکنم. من در خانه هستم. رابطه ما به همین شکل باقی مانده است. فکر می‌کنم او می‌خواست او را به خانه‌اش دعوت کنم، اما من اصلاً با افراد مشهور معاشرت نمی‌کنم.»

آلیسون آکمن، مجری تلویزیون و رادیو، با انتشار ویدئویی در تیک توک، از رابطه خود با کریستیانو رونالدو، فوق ستاره پرتغالی منچستریونایتد صحبت کرد و این بازیکن را به خانه اش دعوت کرد. اکمن که در آمریکا متولد شده است، در حال حاضر بیش از 25000 دنبال کننده در Tik Tok و 287000 دیگر در اینستاگرام دارد.

این مجری آمریکایی مدعی شد که مدل ها و برخی از اینفلوئنسرهای شبکه های اجتماعی قبلا چنین ادعاهایی را مطرح کرده اند اما رونالدو همه آنها را نادیده گرفته و گفته این افراد به دنبال شهرت هستند.



سرویس اخبار فوتبال خارجی

آلیسون مجری معروف آمریکایی جزئیات رابطه خود با کریستیانو رونالدو فوق ستاره پرتغالی منچستریونایتد را فاش کرد.

او در این ویدئوی کوتاه در مورد رابطه اش با کریس می گوید: “من میزبان مراسم کریستیانو رونالدو برای عطر جدیدش بودم. سپس در یک مهمانی با هم آشنا شدیم و کریستیانو من را به خانه اش دعوت کرد.” روز بعد کار کنم.”