بازی دوستانه؛ ژاپن جونیور دو – ایران جونیور یک

نیمه دوم با دو تعویض در تیم ملی جوانان کشورمان آغاز شد. بر این اساس رضا قندی پور به جای رئوف سلطانی و یعقوب باراژه به جای ابوالفضل زلیخایی وارد زمین شدند. در نیمه دوم و در دقیقه 52 میزبان از روی ارسال جناح چپ و در پایان ضربه سر مهاجم ژاپنی گل دوم را به ثمر رساند. دروازه بان کشورمان در چند صحنه واکنش خوبی نشان داد و در دقیقه 58 از موقعیت تک به تک دور شد.

در ادامه این دیدار چندین موقعیت خوب روی دروازه ژاپن ایجاد شد که مشخصا در دو کرنر ضربات بازیکنان با فاصله کمی از زمین خارج شد تا اینکه گل اول ایران توسط محمد عسگری در دقیقه 87 به ثمر رسید. دو دقیقه بعد شوت سرکش محمد عسگری از پشت محوطه جریمه با اختلاف بسیار کم از بالای دروازه به بیرون رفت. و در آخرین دقیقه وقت قانونی، شوت خوب رضا قندی پور نتوانست ایران را به تساوی بکشاند. در آن زمان علیرضا همایی فر به جای ماهانی صادقی، محمد عسگری به جای اسماعیل قلی زاده، علیرضا شریفی به جای کسری طاهری و سمیر حبوباتی به جای نیما آندرس به میدان رفتند. در این نیمه رضا قندی پور کارت زرد گرفت. همچنین عرفان درویش در دقایقی اضافه کارت دوم را از داور دریافت کرد و از زمین مسابقه اخراج شد.

به گزارش “ورش سه”، اولین گل این دیدار را ژاپن در دقیقه 29 از روی یک پنالتی به ثمر رساند که این پنالتی از فرار با توپ سریع مهاجم ژاپنی و خطای مدافع کشورمان به دست آمد. روی او در محوطه جریمه در نیمه اول این دیدار عرفان درویش علی، امیرمحمد رزاق نیا و اسماعیل قلی زاده از داور کارت زرد گرفتند.

لازم به ذکر است در این مسابقات هفت تعویض برای تیم ها مجاز است. تیم ملی جوانان کشورمان که در واقع متشکل از بازیکنان زیر 16 سال است، امروز به مصاف تیم ملی زیر 17 سال ژاپن رفت. پیش از این تیم ملی نوجوانان کشورمان در ازبکستان به مصاف تیم جوانان ژاپن رفت که نتیجه این دیدار 3 بر یک به سود شاگردان عبدی به پایان رسید.



مجله اخبار فوتبال داخلی


سرویس خبر شماره: 1844069
26 سپتامبر 1401 در 1:36 ب.ظ
6.7 هزار امتیاز خبر|

1نقطه نظر

تیم ملی جوانان ایران که برای انجام سه بازی دوستانه به ژاپن سفر کرده بود، در اولین بازی دوستانه مقابل تیم ملی جوانان این کشور با نتیجه 2 بر یک شکست خورد.

بازی دوستانه؛  ژاپن جونیور دو - ایران جونیور یک