تیبو کورتوا برای دیدار لیورپول در لیگ قهرمانان اروپا مشکوک است

برخی احساس خواهند کرد که حذف شدن توسط تیم کارلو آنچلوتی می‌تواند پایان فصل ما باشد، اما می‌تواند به تیمی که کاملاً فاقد اعتماد به نفس به نظر می‌رسد، روح بدهد، اگر به نحوی بتوانیم راهی برای پیشرفت در رقابت‌ها پیدا کنیم.

40 درصد از قرض های تابستانی لیورپول شکست خورد – سیستم قرضی این باشگاه چه شد؟

https://www.empireofthekop.com/2023/02/06/thibaut-courtois-doubtful-liverpool/ منبع:

بیشتر بخوانید: (ویدئو) شیرر از “لمس نرم” لیورپول و نمایش “کابوس” مدافع میانی ابراز تاسف کرد

یورگن کلوپ کار بزرگی در پیش دارد که امیدوار است تیمش برای دربی مرسی ساید بازگردد، اما داشتن لیگ قهرمانان به عنوان یک مزاحمت بیشتر می تواند واقعاً به نفع ما باشد.

بیایید امیدوار باشیم که غیبت دروازه بان آنها بسیار مهم باشد و بتوانیم در نهایت فصل خود را حتی با وجود اواخر بهمن ماه آغاز کنیم.

با افت فعلی نتایج و سطح عملکرد، دیدن گل حریف بدون قرار گرفتن مرد با ابهت سابق چلسی بین چوب‌ها می‌تواند به ما یک تقویت بسیار مورد نیاز را بدهد.

همانطور که توسط مارکا: تیبو کورتوا قرار است پس از مصدومیت در بازی با مایورکا تحت اسکن قرار گیرد و برای بازی با لیورپول در 21 فوریه و بازی‌های جام جهانی باشگاه‌ها در این هفته با زمان مسابقه مواجه است..

این بازیکن 30 ساله بلافاصله نگران از دست دادن بازی آتی با الاهلی در مراکش خواهد بود، اما تمرکز اصلی بر بازگرداندن او به موقع برای سفر به آنفیلد خواهد بود.

اگر قهرمانی تیبو کورتوا در پاریس نبود، لیورپول می توانست هفتمین جام اروپایی خود را در تابستان به نمایش بگذارد و بنابراین آخرین اخبار از دروازه بان بلژیکی ممکن است با خوشحالی جهانی در میان هواداران ما مواجه شود.