حادثه تلخی برای آلبرتو زاکرونی/ قهرمان آسیا رخ داد، او در خانه غش کرد

هنوز مشخص نیست که آیا سر زاکرونی به زمین برخورد کرده و باعث بیهوش شدن وی شده است یا اینکه وی بیماری دیگری داشته که باعث این اتفاق تلخ شده است. در ابتدا تشخیص داده شد که او ضربه مغزی دارد و این واقعیت که او هنوز به هوش نیامده است، نگرانی‌هایی را در مورد زاکرونی ایجاد کرده است.

بیشتر بخوانید: عکس عجیب ترین جایزه جهان در فوتبال/ این جایزه خوراکی است!



سرویس اخبار فوتبال خارجی

مهمترین اتفاقات حرفه ای زاکرونی کسب عنوان قهرمانی سری آ با میلان در فصل 99-1998 بود، در حالی که او ژاپن را به قهرمانی در جام ملت های آسیا و جام ملت های شرق آسیا رساند.

بلافاصله پس از این حادثه آمبولانس در منزل زاکراونی حاضر شد و او را به بیمارستان بوفالینی در منطقه سسنا منتقل کرد و تاکنون این سرمربی باتجربه سابق در بخش مراقبت های ویژه به سر می برد.

طبق گزارش منتشر شده توسط گاتزتا دلو اسپورت، آلبرتو زاکرونی در خانه بود که ناگهان از هوش رفت و سرش به زمین افتاد. مشکلی که او را بیهوش کرد و اکنون او را در بخش مراقبت ویژه بیمارستان بستری کرده است.

آلبرتو زاکرونی سرمربی سابق تیم های میلان، اینتر، یوونتوس، لاتزیو و ژاپن پس از غش در مراقبت های ویژه بستری شد. این مرد 69 ساله پس از کار در ژاپن، چین و امارات متحده عربی در سال 2019 بازنشسته شد.