رونالدو خودخواه است و فقط به خودش فکر می کند

لوئیس ساها، مهاجم سابق منچستریونایتد از رفتار کریستیانو رونالدو در هفته های اخیر انتقاد کرده است.

به گزارش “ورش سه”، رونالدو در آستانه تمرینات پیش فصل به مدیران یونایتد گفت که تصمیمی برای ادامه حضور در این تیم ندارد و می خواهد اولدترافورد را ترک کند.
این بازیکن پرتغالی در تور پیش فصل شیاطین سرخ در تایلند و استرالیا شرکت نکرد تا اوضاع پیچیده تر شود. با این حال، سران یونایتد تاکید کرده اند که تصمیمی برای فروش او ندارند.
با این حال، او هفته گذشته به تمرینات تیمی بازگشت و یکشنبه در یک بازی دوستانه مقابل رایو وایکانو در ترکیب اصلی تیم قرار گرفت، اما اریک تنهاچ او را در بین دو نیمه از زمین خارج کرد که ظاهراً دوست نداشت و تصمیم گرفت مجبور شود. تا قبل از سوت پایان ورزشگاه را ترک کند.


سرویس خبر شماره: 1836600
آگوست 12, 1401 @ 1:45 PM
نمایش 3K |

0نقطه نظر

لوئیس ساها:

ساها در گفتگو با اسکای بت از رفتار این بازیکن انتقاد کرد و گفت: “این که کسی بخواهد باشگاهی به این بزرگی با رویاهایش سازگار باشد کمی غیر واقعی است. متاسفم اما باید بگویم که سال گذشته جادو می تواند اتفاق می افتاد، همه چیز خوب می شد و آنها قهرمان لیگ قهرمانان می شدند و او گفت که می خواهد بماند زیرا در این موفقیت نقش داشته است. حضور همه چیز را تغییر می دهد ادعایی غیر واقعی است.”
مهاجم سابق یونایتد با اشاره به وضعیت رونالدو در سال های اخیر افزود: باید به خاطر داشته باشید که او در سال های اخیر در یوونتوس بود و آن ها هم قهرمان لیگ نشدند. من کریستیانو نیستم، اما به عنوان کسی که مدعی است یک حامی متحد است، این را به طور کامل نشان نداده است. او فقط به فکر خودش است. او بازیکن بزرگی در زمین است، اما این رفتارها خودخواهانه است.



مجله اخبار فوتبال خارجی