معرفی لواندوفسکی در نیوکمپ؛ منتظر واقعی هستم

لواندوفسکی در این مراسم گفت: من همیشه آماده بازی مقابل رئال مادرید هستم و می دانم چگونه مقابل آنها بازی کنم. آنها در فصل گذشته موفقیت های زیادی کسب کردند. ما اینجا هستیم تا آنها را شکست دهیم. می دانیم که سخت خواهد بود، اما فوتبال همین است. نه تنها مقابل رئال مادرید، بلکه باید برای بازی با همه تیم ها کاملا آماده باشید و همیشه در اوج باشید. می دانم که همه ما برای پیروزی در هر بازی بیرون می رویم. به رئال مادرید یا بنزما فکر نمی کنم. او یک گلزن بزرگ است که سال ها در لالیگا بازی می کند. چیزی که برای من مهم است این است که برای بارسلونا خوب بازی کنم نه اینکه جلوی رئال خوب بازی کنم“.

ستاره لهستانی در ادامه صحبت های خود گفت: چگونه می توانم هر روز صبح به خودم انگیزه بدهم؟ اول صبحانه است. سپس تمرین خواهم کرد. من عاشق کارم هستم و این احساس هنوز در من زنده است. من هرگز صبح با درد از خواب بیدار نمی شوم و هر روز می خواهم بهتر شوم و می خواهم کارهای مهمی انجام دهم. روحیه سخت کوشی هنوز در من وجود دارد. من فوتبال را با تمام وجودم دوست دارم و این سرگرم کننده ترین چیزی است که می توانید تصور کنید“.

حرکات نمایشی لواندوفسکی مقابل چشمان هواداران بارسلونا


سرویس خبر شماره: 1836906
آگوست 14, 1401 @ 4:53 ب.ظ
5.5 هزار امتیاز خبر|

5نقطه نظر

در مراسم معارفه امروز 59 هزار تماشاگر برای دیدن ستاره لهستانی به ورزشگاه نوکمپ آمدند. زلاتان ابراهیموویچ رکورددار پربیننده ترین مراسم معارفه باشگاه بارسلونا است. زمانی که ستاره سوئدی به بارسا پیوست، 60 هزار نفر به این ورزشگاه آمدند تا برای اولین بار زلاتان را با پیراهن بارسا ببینند. مراسم معارفه لواندوفسکی تنها با هزار نفر اختلاف در رتبه دوم این فهرست قرار دارد.

پیراهن شماره 9 باشگاه یکی از مشهورترین شماره های فوتبال در جهان است که توسط برخی از بزرگترین مهاجمان تاریخ فوتبال پوشیده شده است. این پیراهن فصل آینده متعلق به یک مهاجم بزرگ دیگر خواهد بود. همان که در دو فصل اخیر کفش طلای فوتبال اروپا را برد و در هشت فصل حضورش در بایرن مونیخ گل های زیادی به ثمر رساند.

لواندوفسکی هم زمانی که بازیکن دورتموند بود و هم در دوران اوجش در بایرن مونیخ پیراهن شماره 9 را بر تن می کرد. پیراهنی که معمولا مهاجمان اصلی تیم می پوشند. کسی که مسئول گلزنی است.

اگر کمی به عقب برگردیم، یوهان کرایف، بزرگ ترین بازیکن تاریخ بارسلونا نیز با پیراهن شماره 9 در زمین حضور داشت.لواندوفسکی می داند که راه رفتن در رکاب این اسطوره های بزرگ، مسئولیت سنگینی را بر دوش او خواهد گذاشت.

خوان لاپورتا، رئیس باشگاه بارسلونا نیز در مراسم معارفه مهاجم جدید این باشگاه گفت: امروز یک روز تاریخی برای بارسا است. مایه افتخار همه ماست که بازیکنی در سطح لواندوفسکی می خواست به باشگاه ما بیاید. این نشان می دهد که ما در مسیر درستی حرکت می کنیم. امسال در بازار دیدم که چند بازیکن درجه یک می خواهند به اینجا بیایند. به خاطر تاریخ ما، به خاطر فلسفه فوتبال ما، نوع فوتبالی که بازی می کنیم، شهر بارسلونا و لالیگا. فکر می کنم حضور بازیکنانی مانند لوا برای لالیگا بسیار مهم است. یک سال پیش با توجه به شرایط باشگاه، متاسفانه مجبور شدیم خبر جدایی لیونل مسی را بدهیم. یک سال بعد می توان گفت که در تغییر شرایط موفق بوده ایم. باشگاه ما که بیمار بود از بیمارستان مرخص شده و روز به روز وضعیت سلامتی اش بهتر می شود“.



مجله اخبار فوتبال خارجی

به گزارش “مجله اخبار فوتبال” امروز در کاتالونیا همه نگاه ها به رابرت لواندوفسکی بود. شماره 9 جدید بارسلونا امروز در نیوکمپ به طور رسمی به هواداران معرفی شد. تعداد زیادی از هواداران برای تماشای مهاجم جدید تیمشان در ورزشگاه بارسا حضور داشتند تا این مراسم به دومین معارفه پربیننده تاریخ باشگاه کاتالان تبدیل شود.

لواندوفسکی در نیوکمپ مهاجم لهستانی امیدوار است این لحظه شروع خاطرات شیرینی برای او در این ورزشگاه باشد

مراسم معرفی رسمی روبرت لواندوفسکی، ستاره جدید بارسلونا در ورزشگاه نوکمپ برگزار شد.

پیراهن شماره 9 بارسلونا در فصل گذشته متعلق به ممفیس دیپای، مهاجم هلندی آن تیم بود و از امروز رسما به لواندوفسکی واگذار شد. از ستاره های بزرگی که پیش از او این پیراهن را بر تن کرده اند می توان به لوئیس سوارز، زلاتان ابراهیموویچ، ساموئل اتوئو، پاتریک کلایورت و رونالدوی برزیلی اشاره کرد.

لواندوفسکی پوستر طراحی شده توسط باشگاه برای این رویداد را با پیراهن شماره 9 بارسلونا امضا می کند