هازارد یک استعداد ناب است: او در چلسی بسیار بزرگ بود

در خط دفاعی ادن هازارد، روبرتو مارتینز، سرمربی تیم ملی بلژیک گفت رئال به جای تمرکز بیش از حد روی چربی بدن هازارد، باید به استعداد طبیعی او تکیه کند.

هازارد یک استعداد ناب است: او در چلسی بسیار بزرگ بود

روبرتو مارتینز سرمربی بلژیک به دفاع کاپیتان تیمش گفت:همه ما می دانیم که شرایط برای هازارد در رئال تغییر نکرده است و او هنوز روی نیمکت است، اما او بازیکن مهمی برای بلژیک در جام جهانی خواهد بود. با این حال یکی از دلایل انتقال هازارد، هازارد بدون او چاق است، اما او در زمان حضور در چلسی به همان اندازه چاق بود، اما قاطعانه کار می کرد. همیشه همینطور بوده است.”

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، ادن هازارد در تابستان 2019 با قراردادی 130 میلیون یورویی از چلسی به رئال مادرید پیوست و گران ترین خرید تاریخ باشگاه کهکشانی ها لقب گرفت اما در سه سال گذشته موفق شده است. به دلیل مصدومیت پشت سر هم از زمین دور بوده و در 72 بازی رسمی تنها 6 گل به ثمر رسانده است. هازارد هوز حتی در ال کلاسیکو رسمی بازی نکرده است. اضافه وزن هازارد بارها در اسپانیا مورد انتقاد قرار گرفته است و هنوز هم معتقدند چربی بدن او زیاد است.

مارتینز ادامه داد:هازارد هم مثل هر فوتبالیستی می تواند روزهای خوب و روزهای بد داشته باشد، اما شرایط بدنی او همیشه ثابت بوده است. او برای فوتبال به دنیا آمده و بازیکنی است که می تواند سرنوشت یک بازی را تغییر دهد.



مجله اخبار فوتبال خارجی


سرویس خبر شماره: 1851503
11 نوامبر 1401 در 04:51 ب.ظ |
1.1 هزار امتیاز خبر|

0نقطه نظر

دفاع از هازارد توسط سرمربی بلژیکی؛