آلاردایس می تواند ناجی منچستریونایتد باشد!

ریو فردیناند، کاپیتان سابق منچستریونایتد که از بازی تیم محبوبش ناراضی است، به شوخی سم آلاردایس، سرمربی سابق و باتجربه تیم ملی انگلیس را به عنوان جانشین تن هاچ توصیه کرده است.

ریو فردیناند از عملکرد منچستریونایتد مقابل برنتفورد شگفت زده شده است و به شوخی پیشنهاد کرده است که سم آلاردایس جایگزین اریک تنهاک شود.

فردیناند ادامه می دهد:البته تن هاچ به تازگی کارش را شروع کرده و تازه وارد فوتبال انگلیس شده است، اما یونایتد اصرار داشت توپ های بلند ارسال کند و این باعث تعجب من شد. اگر قرار است از توپ های بلند استفاده کنیم چرا با ده هاچ قرارداد بستیم؟ آیا سم آلاردایس مربی بهتری برای یونایتد نبود؟ او کسی است که در استفاده از این برنامه تاکتیکی خوب است و می تواند یونایتد را نجات دهد (می خندد).



مجله اخبار فوتبال داخلی

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، روز گذشته منچستریونایتد در هفته دوم لیگ برتر انگلیس با نتیجه 4 بر صفر مقابل برنتفورد شکست خورد تا دومین شکست متوالی خود را متحمل شود. یونایتد هفته گذشته نیز در خانه مقابل برایتون شکست خورد، بنابراین انتقادات اریک تن هاچ، سرمربی هلندی یونایتد از همان ابتدا شدت گرفت.

فردیناند گفت: این یک واقعیت است که منچستریونایتد به یک شوخی تبدیل شده است و همه این تیم را مسخره می کنند. این منچستریونایتدی نیست که ما می شناسیم. یونایتد، جایی که من بازی می کردم، عظمت خاصی داشت و به برد عادت کرده بود. از دیروز پیام های تمسخر آمیز زیادی دریافت کرده ام. بازی به طرز وحشتناکی اجرا می شد. این تیم با اعتماد به نفس بسیار کم در زمین ظاهر شد و بازی تا جایی که ممکن بود برای برنتفورد آرام پیش رفت. پس از اتمام بازی، با خودم فکر کردم که این بازیکنان ارزش پولی را دارند که برای آنها خرج می شود. آنها ندارند.”


سرویس خبر شماره: 1838310
23 اوت 1401 ساعت 18:30
11.8K |

هفتنقطه نظر

ریو فردیناند: