آمار ضعیف گواردیولا؛ لیورپول امیدوار است!

از سوی دیگر، سرمربی اسپانیایی از 9 بازی خود در اولدترافورد به عنوان سرمربی سیتی، 6 پیروزی کسب کرده است، بنابراین به نظر می رسد سران لیگ برتر امشب در خانه کار سختی مقابل یونایتد خواهند داشت. شاگردان پپ گواردیولا امشب برای اولین بار از فصل 19-2018 به دنبال زدن دو گل مقابل منچستریونایتد و پیروزی در هر دو بازی لیگ برتر هستند.



مجله اخبار فوتبال خارجی

جالب اینجاست که سیتی به رهبری گواردیولا اغلب در ورزشگاه اتحاد مقابل یونایتد به مشکل خورده است و این احتمال وجود دارد که سرمربی مغرور ترجیح دهد در اولدترافورد با شیاطین سرخ روبرو شود. پپ گاوادیولا از زمانی که هدایت سیتیزن ها را برعهده گرفت، از شش بازی خانگی خود مقابل یونایتد تنها یک برد را به دست آورده است و سه بازی اخیر خود در لیگ را به اوله گونار سولسکور باخته است.

گواردیولا در مجموع 19 بار به عنوان سرمربی تیم های مختلف به مصاف منچستریونایتد رفته و سابقه 10 برد، سه تساوی و 6 باخت را در کارنامه دارد. پپ گواردیولا تنها در برابر چلسی در تمام دوران حرفه ای خود 21 گل برای یونایتد به ثمر رسانده است.

تیم تحت هدایت پپ گواردیولا امشب برای بیستمین بار در دوران مربیگری خود به مصاف منچستریونایتد می رود.


سرویس خبر شماره: 1814002 |
15 مارس 1400 ساعت 18:44 |
989 امتیاز خبر|

0نظرات

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، پپ گواردیولا، سرمربی 51 ساله اسپانیایی در حال حاضر تیمش را در صدر جدول می بیند و تیمش تا اینجای فصل 19 امتیاز بیشتر از رقبای داخلی خود کسب کرده است. اما شکی نیست که شرایط متفاوتی در دربی حاکم است و نتایج فصل های اخیر سیتی در خانه مقابل یونایتد نیز این موضوع را تایید کرده است.