شادی گزاف بارسا; 40 میلیون یورو نقد!

نبوغ و سازگاری سریع کوتینیو با استون ویلا باعث خوشحالی بارسلونا شده است زیرا این روند بدون شک بند خرید او را فعال می کند و بارسا در شرایط اقتصادی فعلی حداقل 40 میلیون یورو برای انتقال او دریافت خواهد کرد. بارسا به شدت به پول نقل و انتقالات تابستانی متکی است و از درخشش کوتینیو هراسی ندارد.



مجله اخبار فوتبال خارجی


سرویس خبر شماره: 1813964 |
15 مارس 1400 ساعت 18:17 |
5,547 امتیاز خبر|

0نظرات

کوتینیو اولین بازیکن دائمی است

درخشش فیلیپه کوتینیو در ترکیب استون ویلا موجی از شادی را در بارسلونا به راه انداخته است.

کوتینیو در مجموع 106 بازی برای تیم کاتالان انجام داد تا اینکه در ژانویه به صورت قرضی به استون ویلا رفت. قرارداد او همچنین شامل یک بند خرید غیر الزام آور 40 میلیون یورویی است.

شروع فصل کوتینیو فوق العاده بود و او در شش بازی برای ویا سه گل به ثمر رساند و سه پاس گل داد. او همچنین در پیروزی 4-0 شب گذشته مقابل ساوتهمپتون یک گل تماشایی به ثمر رساند و یک پاس گل نیز ارائه کرد و در پایان بازی استیون جرارد، سرمربی استون ویلا گفت که کوتینیو به اوج خود در لیورپول بازگشته است.

91 درصد پاس های کوتینیو در بازی دیشب درست بود، او 6 بار داخل محوطه جریمه صاحب توپ شد، 4 بار شوت زد، دو ضربه داخل چارچوب، 5 شوت داشت و دو موقعیت گل زد.

فیلیپه کوتینیو تقریباً پنج سال را در آنفیلد گذراند تا اینکه در ژانویه 2018 با قراردادی 2142 میلیونی به بارسلونا پیوست. با وجود اولین بازی درخشان در نیوکمپ، او برای حفظ جایگاه خود در ترکیب اصلی تلاش کرد و خیلی زود به بایرن مونیخ قرض داده شد.