آموزش مهار توسط حسین کنعانی و هری کین درتریچ

یکی از ویژگی های خوب محمدحسین کنعانی زادگان، بازی شجاعانه و خونسرد او در خط دفاعی است. او در این دو بازی با ستاره های زیادی از جمله سوارز روبرو شد اما با اعتماد به نفس بازی کرد و می توان گفت اکنون در اوج تجربه خود است و توانست مربی هری کین بازیکن سرشناس تیم انگلیس شود. تیم ملی، در هر دو بازی خوب است. این نکته ای است که محمدحسین پیش از این در مصاحبه های خود به آن اشاره کرده بود.


سرویس خبر شماره: 1845543
6 اردیبهشت 1401 ساعت 12:25 ب.ظ |
455

0نقطه نظر

مهار توپ توسط محمدحسین کنعانی زادگان مهاجم شماره 10 تاتنهام؛ این انتصابی است که شاگرد کارلوس کی روش گرفت و اگر امتیاز خط دفاعی تیم ملی در بازی با انگلیس همانند بازی با اروگوئه باشد، ایران گام بلندی برای خروج از مرحله گروهی برمی دارد. اتفاقی بی سابقه در فوتبال ایران. چه خوب است که محمدحسین کنعانی زادگان با این ایده به فکر شروع جام جهانی باشد چرا که اتفاقات زمانی رخ می دهند که ذهن آنها را پردازش کند.



مجله اخبار فوتبال داخلی

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، او در بازی دوم مقابل سنگال برای دقایقی جایگزین مرتضی پورعلی گنجی شد. در آن بازی او همچنین سعی کرد از روی ضربه ایستگاهی برای تیم ملی گل بزند اما به نظر می رسید مدافعان سنگال مانع از گلزنی این مدافع شدند. توپ را شوت کن.

محمدحسین کنعانی زادگان، مدافع میانی تیم ملی در دو بازی دوستانه در اتریش عملکرد خوب و مقتدری برای ملی پوشان داشت.

آموزش مهار توسط حسین کنعانی و هری کین درتریچ