آیا بهترین جدایی طلب تاریخ لیگ برتر قهرمان جام خواهد شد؟

دیگر عملکرد موفق استقلال تا پایان هفته بیست و چهارم لیگ سوم بود. آبی ها در آن زمان 48 امتیاز کسب کردند. استقلال سپس در لیگ های پنجم، ششم و سیزدهم با کسب 47 امتیاز در پایان هفته 24 از سه فصل لیگ برتر، در جایگاه دوم قرار دارد.

استقلالی ها در آستانه بازی امروز مقابل سپاهان موفق شدند از 24 بازی خود 56 امتیاز کسب کنند که بهترین عملکرد این تیم در تاریخ لیگ برتر و بیست و یکمین دوره این مسابقات است. اتفاقی که تا به حال برای این تیم نیفتاده بود و آبی ها بعد از 24 بازی حتی موفق نشده بودند به 50 امتیاز هم برسند.

شاگردان فرهاد مجیدی بهترین عملکرد تاریخ لیگ برتر استقلال را تا پایان هفته بیست و چهارم ثبت کردند.


سرویس خبر شماره: 1822652 |
14 ارديبهشت 1401 ساعت 15:40 |
1,723 |

2نظرات

تیم مجیدی بالاتر از همه رکوردهاست

بهترین عملکرد آبی های پایتخت تاکنون در مرحله یک هشتم نهایی بوده است. جایی که استقلال در پایان هفته بیست و چهارم توانست 49 امتیاز جمع آوری کند. آبی ها در آن فصل با 66 امتیاز با تفاضل گل بهتر نسبت به ذوب آهن قهرمان لیگ شدند.

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، کسب 12 امتیاز از 6 بازی باقی مانده، قهرمانی استقلال در لیگ برتر را رقم می زند، حتی اگر پرسپولیس با برد در تمام بازی های باقی مانده، 18 امتیاز به اندوخته خود اضافه کند. نه سال بعد، قهرمانی اکنون بیش از هر زمان دیگری به آبی ها نزدیک شده است.

نکته مهم این است که استقلال در 20 فصل قبل تا پایان هفته 24 هرگز نتوانسته بود بازی های خود را بدون شکست انجام دهد اما در لیگ امسال این اتفاق افتاد. شاگردان مجیدی در حالی که 8 گل دریافت کردند، بهترین عملکرد خط دفاعی تاریخ لیگ برتر استقلال را به ثبت رساندند.



مجله اخبار فوتبال داخلی

استقلال تا پایان هفته بیست و چهارم در مرحله یک هشتم نهایی با هدایت امیر قلعه نوعی 5 شکست متحمل شده بود اما با خط حمله مستحکمی خود 55 بار دروازه حریفان را باز کرده بود. حالا با کسب ۷ امتیاز بیشتر از استقلال در آن فصل شاگردان مجیدی، باید دید در پایان فصل قهرمان لیگ می شوند یا خیر.